Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Ja ja , sorry ik had bij mijn laatste post van vorige week er even bij moeten zettend at ik de beurt door zou geven, omdat ik nog steeds met een bagger systeem werkte. \r\n\r\ndat is inmiddels helemaal over ik heb inmiddels weer een P4P 800 E Deluxe board. Dus ik ken weer volop mee doen met alles. (proud) (proud)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=reintje][quote=Gekwordikervan]\r\n\r\nEcht een vet cool spel[/quote]\r\n\r\n :mrgreen: ben blij dat je nog Nederlands spreekt.... ;-)[/quote]\r\n\r\nDank ou well Megvrouw ikkke spreke goei niederlands[/quote]\r\n\r\nVolgens mij (qua spellingfouten) maken jongeren van tegenwoordig, vooral met dat niet officiele \"cybertaal\" meer fouten, dan een persoon die nog amper nederlands kan (niet op jou slaand hoor, gekwordikervan ;))
Link naar reactie
Pirates of the Carribean.. Oorspronkelijk Sea Dogs 2, maar helaas besloot Bethesda in zee te gaan met Disney en een versimpelde en zwaar buggde versie uit te brengen.. (cry)\r\n\r\nHeb hem hier ook liggen, maar ben het zat dat na x aantal keer saven alle savegames weer eens niet gevonden worden.. Kan je het hele spel weer opnieuw installeren om je saves aan de praat te krijgen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...