Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=Syntax Terror]Vast geen Legend of Zelda?\r\n\r\n[quote]een paar hele creatieve Lego-bouwsels tegen, van een ietsie-doorgeschoten fan die alle mechs in MLCad (een CAD-lego programma) heeft zitten nabouwen. [/quote]\r\nHmm, heb je daar nog een link van? Ik heb dat programma namelijk ook op de pc staan. :D[/quote]\r\n\r\nNee, geen Zelda, dit is ouder (tenminste, ouder als Link\'s Awakening). En deze gast heeft geen mutsje op...\r\n\r\nOh, en dat linkje:\r\n[url]http://bigs.the-junkyard.net/index.html[/url]\r\nEr staan op de site alleen plaatjes, maar er staat ook bij dat je eventueel wel een mailtje naar de maker kunt sturen...\r\n\r\nJij hebt een paar maanden terug ook de CID gelezen denk ik? Stond toen eens een linkje naar MLCad in...
Link naar reactie
Maar goed, nog geen reacties op m\'n plaatje dus. Zal eens een hint gaan geven dan. Het spel dat ik zoek is de voorganger van een spel dat stukken bekender is, namelijk:\r\n[img]http://www.nintendocity.com/review_images/cartorbox/snes/secret_of_mana_big.jpg[/img]\r\n\r\nMaar alleen in de Japanse namen vind je dat terug, uit de Engelse namen blijkt niet dat het om twee spellen uit dezelfde reeks gaat.
Link naar reactie
Nee, hij is niet voor de PC, nee. Het is een oude Game Boy titel uit 1991, maar er werd nergens gezegd dat het alleen om PC-titels zou mogen gaan.\r\nEn ik reken dit antwoord ook goed, het is een obscuur spel. De titels die ik in gedachten had waren óf Seiken Densetsu (de Japanse, obviously), óf Final Fantasy Adventure (USA), óf Mystic Quest (EU), maar dit zit er dicht genoeg bij in de buurt.\r\nEn om die tweede aanwijzing te verduidelijken, de Japanse titel voor Secret of Mana luidt Seiken Densetsu 2, en daarmee is Secret of Mana dus de opvolger van Mystic Quest... 8-| \r\n\r\nMaar goed, jouw beurt dus, iemand08.
Link naar reactie
idd. het was: Die Seiken Densetsu(Mana)-Reihe. ik had nl op google gezocht via via via enz. op Densetsu Mana en toen zag ik hem. vandaar ;-) \r\n\r\nHier het volgende plaatje:\r\n\r\n[img]http://topcheats.bs2.dyndns.tv/printscreens/cid/spel1.JPG[/img]\r\n\r\nHij lijkt mij erg lastig maar ik ben al op zoek naar een ander plaatje :mrgreen:
Link naar reactie
zeer bekend spel, vandaar dat ik een klein deel heb weggehaald (deel van de onderkant + een \'speler\'). ik denk dat het heel snel is geraden, graag ook het versienummer noemen :)..\r\nIk vind dit naelijk de BESTE versie van het spel, en eigenlijk heb ik dit ontzettend lang gespeeld, en nu nog speel ik het soms, echter nu in een \'vitruele windows 98\'-pc.. reden: windows xp wil het spel niet meer ;(, ook niet in speciale modus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...