Ga naar inhoud

stick en telefoon worden niet meer herkend op USB-poort


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een eigenaardig probleem.\r\n\r\nOp mijn desktop heb ik 4 USB-poorten\r\nOp één poort heb ik de scanner aangesloten, op één zo\'n tafel houder voor een USB-memorystick.\r\n\r\nHet gekke is dat ik niet meer bij de gegevens op de memorystick kan (bij insteken gaat het lampje op de stick wel even branden--normaal);\r\n\r\nAls ik mijn GSM aansluit op de poort wordt ie wel opgeladen maar niet herkend, initialisatie met software van de telefoon lukt niet.\r\n\r\nDe scanner werkt probleemloos.\r\n\r\nZe werken ook niet op de ander poorten.\r\n\r\nVolgens de eigenschappen werkt alles problemloos.\r\nHeb Windows XP SP2 en alle updates.\r\nHet enige wat ik me kan bedenken is dat de nieuwe HDD, die ik overigens al een tijd geleden bijgeplaatst heb, de voeding tot de grens belast. Maar de telefoon krijgt wel genoeg stroom om op te laden, dat is dan weer een tegenagument daar voor.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Zie je de \'verwisselbare\' schijf wel verschijnen als je het apparaat aansluit op de USB-poort? Kun je zien door de verkenner op te starten en vervolgens het apparaat aan te sluiten.\r\nAls de extra drive niet verschijnt, is die drive misschien uitgeschakeld.\r\n\r\nIk had hetzelfde probleem ook op mijn oude win98-computer. De oplossing was:\r\n\r\nEnable de drive(s) met behulp van Tweak ui of een dergelijk programma.\r\n\r\nGroeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...