Ga naar inhoud

Ik ben mijn administrator kwijt en ik kan nu niet meer bij m


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen.\r\nIk ben me gegevens kwijt omdat me administrator is verdwenen. :-$ \r\nNu heb ik al gisteren een herstelpunt gedaan maar het heeft niet opgeleverd.\r\nIk kan niet bij mijn mailbox en niet bij me afbeeldingen en nog veel meer.\r\nMaar het staat nog wel in de pc dat heb ik gezien.\r\nMaar hoe krijg ik dus weer me administrator terug waar ik altijd onder heb gewerkt.\r\nMi
Link naar reactie
Je bedoelt je echte Administrator account? Die is niet bedoelt om onder te werken, alleen voor echte \"noodsituaties\" als je je eigen account niet meer inkan. :|\r\n\r\nMaar goed, draai je windows XP? Ga dan naar Configuratiescherm, gebruikersaccounts en kies \"de manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden\". Vink \"Het welkomstscherm gebruiken\" uit. Als je opnieuw opstart zal je nu een inlogscherm krijgen waarin je je gebruikersnaam moet typen. Typ Administrator in, daaronder het wachtwoord dat je aan het account hebt gegeven.\r\n\r\nBovenstaande instellingen kan je natuurlijk alleen wijzigen als je nog een ander account met Administrator rechten hebt, dat is dus meteen de reden waarom je nooit of te nimmer onder het echte Administrator moet gaan werken.\r\n\r\n\r\nLaat het even weten als je via die weg ook niet kan inloggen, of als je het al geprobeerd het natuurlijk.
Link naar reactie
Hallo syntax ik heb dus net gedaan wat je zegt maar hij gaat gewoon in een keer door naar de account van de beheerder en niet naar de administrator want die is er niet meer als account maar hij is nog wel in me pc want die afbeeldingen en documenten staan nog wel op de c schijf en daar staat dan ook administrator bij.\r\nMaar daar kom je alleen via deze computer.\r\nHeb je nog een tip om er bij te komen bij die administrator.
Link naar reactie
Administrator en beheerder is hetzelfde... Maar dat terzijde, er werd gevraagd welke Windows versie je gebruikt. Geef dat dus svp aan.\r\n\r\nAls je beheerdersrechten hebt, dan kun je jezelf rechten toekennen om bij die bestanden te kunnen komen. Rechtermuistoets op de map, naar beveiliging, en instellen dat je alles mag (lezen, bewerken etc).\r\n\r\nLet voortaan wel op: die is toch geen hardware-vraag? Dit is software, dus je zit in het verkeerde forumdeel.
Link naar reactie
Zo het is gelukt man je bent echt goed.\r\nIk heb gedaan wat je zei.\r\nIk heb bij me beheerder account een wachtwoord gemaakt en dan opnieuw op gestart en daar administrator in getikt en ja hoor hij is er weer.\r\nYes.\r\nMaar ik moet dus nu al mijn gegevens overzetten naar een ander account hoe doe je dat het beste.\r\nHeb je daar nog tips over.\r\nMi \r\n1000 x thx.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...