Ga naar inhoud

Nieuw systeem met 'oude' windows xp


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo helden, \r\n\r\nBinnenkort ga ik mijn systeem upgraden. Eigenlijk blijven alleen mijn harde schijven (80 gig en 250 gig), mijn geluidskaart (SB augidy 2) en dvd-branders in het systeem achter. \r\nDe rest wordt dus nieuw (moederbord, processor, geheugen, videokaart enz.). \r\nGaat Windows XP voor problemen zorgen als ik dit doe. Ik heb wel eens gehoord dat Windows XP bij de activatie (de eerste) een soort \'foto\' maakt van het systeem en als je er dus te veel aan veranderd je gesodemieter krijgt en WIndows XP zegt dat je een illegale kopie hebt ofzo.. (lekkere lange zin he!)\r\n\r\nHelp!\r\n\r\nGroet,\r\nSimon Lang
Link naar reactie
Je gaat zeker problemen krijgen. Je zult waarschijnlijk je PC opnieuw moeten installeren.\r\n\r\nIk heb net van een XP installatie op een Celeron 850 het moederbord moeten vervangen door een PIII-800, en het effect was een blauw scherm en een herinstallatie.\r\n\r\nMocht XP klagen bij de activatie, dan moet je even met Microsoft bellen om dit op te lossen. Als je natuurlijk een legale XP versie hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...