Ga naar inhoud

spellen installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=avv]Tja Modje, dat is het risico als je het in Off-topic plaatst om de discussie door te laten gaan :mrgreen: .\r\n\r\nDe reden dat ik me kan vinden in het HulpMod voorstel is dat het de discussie stopt voordat deze begint. De HulpMod (hoe het beestje ook heet) zet namelijk een tijdelijk slotje op zo\'n thread, met eventueel een opmerking van \"voorlopig gesloten, zie Huisregels\". En vanaf dat moment kan alleen Modje nog verder met zo\'n draadje.\r\n\r\nZullen we het de Burgerwacht noemen? (proud) Dad\'s Army....[/quote]\r\n\r\nTotaal niet mee eens, het forum loopt goed zo en dat moet ook zo blijven. Alleen omdat een paar hofnarren een storm veroorzaken in een glas water zou het moeten veranderen? Lijkt me niet. Wij gewone gebruikers hebben op dit forum precies dezelfde rechten als burgers in het echte leven. We mogen mensen aanhouden en aangeven of aanspreken als het nodig is. Het zou toch te gek zijn als rijke mensen mensen mogen opsluiten? Dat is precies hetzelfde als op dit forum. Een \'trouwe\' gebruiker hoeft niet altijd gelijk te hebben en hij/zij zou misbruik kunnen maken van hem/haar macht. Nee we zijn allemaal gelijk op het forum en dat moeten we zo houden. Anders krijgen we \"Everybody is equal but some are more equal than others\"
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja en nee. Het voorkomt de \"flames\" zoals Tjoekse die recent een aantal keer gegeven heeft t.o.v. degene die de opmerking maakte over de Huisregels/illegaliteit, en de opmerkingen van Van_Dutch in dit topic. De sluiting door de gebruiker is puur een tijdelijke, totdat Modje of Admin een oordeel hebben gevormd.\r\n\r\nDat betekent dus geen extra macht, alleen een ondersteunende functie. Maar het is maar een suggestie, en als Modje en Admin het niet zien zitten, dan is dat het einde van het voorstel wat mij betreft.
Link naar reactie
@Thijs \r\nStorm in een glas water? Denk ik niet. Dit is niet de eerste keer en zal ook zeker niet de laatste keer zijn.\r\nJe hebt inderdaad gelijk dat je mensen mag aanspreken of staande houden maar dat wil niet zeggen dat je ook over ze mag oordelen. Dat zou je aan de rechter moeten laten, om maar even bij deze vergelijking te blijven. \r\n\r\n@modje\r\n[quote]Ik blijf bij mijn gestelde feit; \"als iemand dus een bepaalde titel krijgt mag hij wel van iedereen zeggen dat iemand de huisregels nogmaals moet lezen\".[/quote]\r\nNee, de hulpmod verstuurt, zoals avv aangaf, een onpersoonlijk standaard bericht en sluit de topic en daarmee is de kous af. Blijkt later dat de topic geen probleem is kan die later altijd weer geopend worden.\r\n\r\nForum leden zouden elkaar inderdaad moeten accepteren maar de realiteit wijst uit dat dat helaas toch wat minder is.
Link naar reactie
Mensen ,\r\nIk wil hierover nog een keer reageren.\r\nIk denk dat jullie mij verkeerd begrepen hebben,misschien generatiekloof ?\r\nWaar ik op bedoelde is: denk eens aan de achterban, de lezers.\r\nWat moeten deze mensen niet denken over dit forum.\r\nVoor mij mag deze Topic in zijn geheel verdwijnen, maar wie ben ik.\r\nRancune , dit woord bestaat voor mij niet.\r\n\r\nSpendeer hier niet meer teveel aandacht aan en concentreer jullie op onze vragen. svp.
Link naar reactie
[quote]Forum leden zouden elkaar inderdaad moeten accepteren maar de realiteit wijst uit dat dat helaas toch wat minder is.[/quote]\r\n\r\nNet als in het gewone leven en dus spreken we elkaar er op aan... En mocht het zijn dat iemand niet fatsoenlijk blijft dan kun je daar ook iets van zeggen. Het getuigt van een volwassen aanpak als je dat op een nette manier doet....(maar soms speelt er een stukje oude wrijving mee van gebruikers). En als het je even teveel word kun je even slikken of diep zuchten....\r\nIk zucht wel es als een topic weer gaat over illegaal of legaal.... Daar zijn de huisregels duidelijk over .... (daar duidde Omen op met zijn opmerking dat ik er ook wel es heel erg moe van word)....\r\n\r\n@cuizenier.... \'k Heb wel gelezen hoor wat je schrijft, maar ik ben het niet met je eens... Laat het topic maar staan, dan zien anderen dat deze discussie al es is gevoerd.....
Link naar reactie
Precies Reintje, jij begrijpt wat ik bedoel.\r\nEn inderdaad, \'oud gedienden\' moeten zich blijven realiseren dat het [meestal 8-) ] niet dezelfde vragensteller is die illegale dingen wil weten. Daarom heb ik vaker aangegeven; als je er moe van bent reageer dan gewoon een keer niet maar mail me alleen. Want ik begrijp heel goed dat je er soms ziek van wordt dat er weer op dit soort dingen gevraagd word en dan valt het niet altijd mee om je irritatie niet door te laten klinken. Heb ik ook wel eens. Maar we zijn er dan toch ook met elkaar om de goede sfeer te behouden? Ik hou heel erg van een soort van zelf-oplossend-vermogen van mensen. Ik zal dat in elk geval blijven stimuleren. Anders worden we echt een maatschappij die alleen nog maar volgens regeltjes kan functioneren en die gecontroleerd moeten worden door \'autoriteiten\'.\r\nWaar blijven we zelf uiteindelijk?
Link naar reactie
@Modje\r\nIn mijn eerste post had ikzelf ook aangegeven dat men in sommige gevallen gewoon niet moet reageren, dat is de best oplossing, ben ik helemaal met je eens. Helaas gebeurt dat dan niet in de praktijk. Vandaar dat ik niet denk dat dit de oplossing is.\r\n\r\n@Petertjevanes\r\nTja, je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op moet ik zeggen.\r\n\r\n\r\nAls de meerderheid op dit forum gelooft in een forum zoals modje heeft uitgelegd vind ik dat allemaal prima, ik hoop alleen dat het in het vervolg consequenter gebeurt en zonder onnodige discussies. Ikzelf heb hier echter een hard hoofd in. (B)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...