Ga naar inhoud

spellen installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Verschillen wij (het hele forum) en jij van mening. Je moet niet vergeten dat modje ook maar een vrijwilligster is. Als wij nou al de mensen corrigeren hoeft modje dat niet te doen, wat haar ook weer een hoop tijd bespaart. Op dit forum zit (over het algemeen) niet zo\'n triest publiek (zoals op FOK-forum en tweakers) dat door een horde moderators moet worden gecontroleerd. Dit is een tof en gezellig forum, zo\'n sfeer ontstaat niet zomaar. Wij hebben het wel en het gaat al vele jaren goed zo. Als een of meerdere mensen daar niet mee eens zijn , gaan ze maar naar een ander forum vervelend doen, maar verpest dan hier de sfeer niet svp, aub enz.
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu het Off Topic is doe ik ook een duit in het zakje.... \'k Ben het deze keer volledig eens met Thijs. Dit forum onderscheidt zich inderdaad van andere door de unieke benadering. Het is helemaal niet de bedoeling dat het er hier professioneel aan toe gaat. Wel leuk overigens dat er users zjn die ook professioneel met IT en PC\'s bezig zijn.... En als die benadering je niet aan staat, zoek je een ander forum die wel bij je wensen past of maak je er zelf ééntje....
Link naar reactie
dus als ik het goed begrijp is dit een forum waar de moderator het niet alleen aan kan,\r\nen daarom een paar leden zich gedragen als modje.\r\nmaar het is toch niet de bedoeling dat zij constant het vingertje omhoog hebben.\r\nen niet alleen over illegale dingen\r\nmaar over een schrijf foutje zeuren ze nog.\r\nben je zakelijk ,moet je weer vriendelijker zijn\r\niets te langdradig, weer zakelijk
Link naar reactie
@reintje\r\nDas allemaal prima maar dan blijf je dit gedoe houden en ik heb gezien dat ook jij er erg moe van wordt.\r\n\r\n@ Thijs\r\n[quote]Je moet niet vergeten dat modje ook maar een vrijwilligster is.[/quote]\r\nDaar is al over gepraat. Uit al je antwoorden komt naar voren dat je eea niet gelezen hebt. Ik kan hier helaas niets mee.\r\n\r\n[quote] Als wij nou al de mensen corrigeren hoeft modje dat niet te doen[/quote] Klaarblijkelijk zijn de gebruikers niet consequent en in staat deze taak op zich te nemen, vandaar dat wrijving ontstaat.\r\n\r\n[quote]en het gaat al vele jaren goed zo. [/quote]\r\nHmm, Je moet je ns indenken dat internet- en forum gebruik in de afgelopen jaren enorm gegroeid is. Je moet een beetje met de tijd meegaan. \r\n\r\nHier een erg typisch voorbeeldje dat ik zojuist tegenkwam. \r\n[url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?p=31535#post31535[/url]\r\n\r\nP. van E, in dit geval, vindt het geen probleem om een adres te geven van een mp3 nieuwsgroep. Hij wil echter absoluut niet meewerken aan het geven van informatie over illegale games. *-) \r\nNou bedankt, ikzelf ben werkzaam in de audio industrie oa als FoH engineer. Je berooft me hiermee indirect van inkomsten.\r\n\r\nMet actieve moderatie zouden we allemaal meer tijd hebben voor prettiger dingen..\r\n (B) <;:o)\r\n\r\n@Tjoekse\r\nGeef het maar op. Ik heb geprobeerd met een intelligente discussie eea duidelijk te maken. Men wil het echter niet begrijpen.\r\nZe hebben groot gelijk in hun advies. Wij, en alle gelijkgestemden zouden gewoon ergens anders heen moeten gaan. Wat ik zowiezo persoonlijk al van plan was. Jammer, maar helaas. Het zal echter voor dit forum niets oplossen. (B)
Link naar reactie
Omen,\r\nje wilde het oordeel van Modje, en je wilde weten hoe anderen erover dachten. Wees dan zo eerlijk om nu ook toe te geven, Modje en Admin hebben zich uitgesproken. Over en uit, niet meer zeuren. Als Modje en Admin mij ongelijk hadden gegeven, dan zou dat voor mij gewoon duidelijk zijn geweest en was ik er mee omgegaan. Probeer jij dat dan ook.\r\n\r\nTjoekse, je bent gewoon een z**kerd, die blijkbaar niet door heeft dat hij veel erger is dan de mensen waar hij over klaagt. (N)
Link naar reactie
[quote=avv]Omen,\r\nje wilde het oordeel van Modje, en je wilde weten hoe anderen erover dachten. Wees dan zo eerlijk om nu ook toe te geven, Modje en Admin hebben zich uitgesproken. Over en uit, niet meer zeuren. Als Modje en Admin mij ongelijk hadden gegeven, dan zou dat voor mij gewoon duidelijk zijn geweest en was ik er mee omgegaan. Probeer jij dat dan ook.\r\n\r\nTjoekse, je bent gewoon een z**kerd, die blijkbaar niet door heeft dat hij veel erger is dan de mensen waar hij over klaagt. (N)[/quote]\r\noch het zijn er eigelijk maar twee\r\nmaar goed\r\nhet vet wil altijd boven drijven al is het ook van een hond
Link naar reactie
@avv\r\n[quote]e wilde het oordeel van Modje, en je wilde weten hoe anderen erover dachten. Wees dan zo eerlijk om nu ook toe te geven, Modje en Admin hebben zich uitgesproken.[/quote]\r\nModje heeft de topic verplaatst zodat er doorgediscusieerd kan worden. Modje en Admin hebben zich hier nog niet over uitgesproken, slechts het klassieke \"je kent de huisregels\", maar goed daar praten we niet over. Verder heb ik hier 3 of 4 verschillende meningen gehoord. Nauwelijks representatief voor dit forum.\r\n\r\n[quote]Als Modje en Admin mij ongelijk hadden gegeven, dan zou dat voor mij gewoon duidelijk zijn geweest en was ik er mee omgegaan. Probeer jij dat dan ook. [/quote]\r\nTsja ik heb een voorstel gedaan om enkele gerespecteerde vaste bezoekers tot mod aan te stellen. Het gaat hier niet om gelijk of ongelijk.\r\n\r\n@ Modje. Alsjeblieft, spreek je uit over dit idee. Ben je hier negatief over is wat mij betreft ook de kous af. Sluit je na je antwoord dan ook svp meteen deze topic? Kunnen we allemaal weer gewoon ademhalen... Dank je.
Link naar reactie
Och och, het Tjoeksetje heeft een groot mondje. Toch leuk als ze leren blaffen.\r\n\r\nEn nu even serieus:\r\nTjoekse, ik zie weinig (geen) bijdragen van je waar je mensen helpt, wel waar je zeurt over mensen die andere mensen aanspreken op verboden gedrag. Blijkbaar denk je dat JIJ wel anderen mag aanspreken op hun gedrag, en andere mensen dat niet mogen. Vreemde gedachtenkronkels, maar waarschijnlijk verkeer je echt in de waan dat je gelijk hebt. Ach ja. Misschien moet je eerst eens een paar maanden mensen helpen door vragen te beantwoorden, zodat je een nuttige bijdrage aan het forum levert. Op de rest van je vuilspuiterij ga ik verder niet in.
Link naar reactie
Omen, je bent te goed voor dit forum, je bent egt veel te bang dat modje zich gekwetst voelt omdat wij haar helpen. Als ze het egt vervelend zou vinden, zou ze het heus wel zeggen hoor. En Tjoekse is ook al zo zorgzaam.\r\n\r\nNou ik zou jullie uit de waan halen: [b]Modje vind niet vervelend [/b]\r\n\r\n[quote=mail modje]Ik had inderdaad al gezien dat je de persoon in kwestie al aangesproken had op de titel, ik zag dat dat heel goed ging. En vond het niet nodig me er mee te bemoeien, goed gedaan dus Thijs![/quote]\r\n\r\nVoor alle duidelijkheid dit is dus een voorbeeld van een antwoord dat ik krijg nav het mailen van modje.\r\n\r\np.s. Modje ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit openbaar maak :wink:
Link naar reactie
Thijs toch,\r\n\r\n[quote]Omen, je bent te goed voor dit forum, je bent egt veel te bang dat modje zich gekwetst voelt omdat wij haar helpen.[/quote]\r\n??? Moet je me toch ns uitleggen.\r\n\r\n[quote]mail modje schreef:\r\nIk had inderdaad al gezien dat je de persoon in kwestie al aangesproken had op de titel, ik zag dat dat heel goed ging. En vond het niet nodig me er mee te bemoeien, goed gedaan dus Thijs![/quote]\r\nDus dit is een vrijbrief voor iedereen die graag politieagentje wilt spelen op dit forum? Kijk even naar het linkje dat ik zojuist heb gegeven. Vergelijk het even met de post van Petervanes in deze topic. Het werkt duidelijk niet. En dit is maar 1 voorbeeld. Als jullie dat niet willen veranderen en rond willen blijven modderen, prima. Ik zou dat alleen dan wel van modje zelf willen horen, want ik kan me niet voorstellen dat iemand die een warm hart toedraagt aan dit forum zo\'n instelling kan hebben.\r\n\r\nkijk even op [url]www.hansanders.nl[/url] Misschien begrijp je t dan wat beter.
Link naar reactie
ik denk toch dat je de zoekfunctie eens moet gebruiken\r\ndan kun je zien dat ik mischien twee keer een vraag gesteld heb\r\nen de rest geprobeerd heb hulp te geven\r\nhet enigste commentaar wat ik geef is op jou oude wijven gedrag avv en op nog een persoon.\r\ndus doe niet net alsof ik op meer mensen afkeurend reageer\r\n\r\nmaar kritiek ontvangen is moeilijk\r\nen jij kunt er waarschijnlijk ook niets aan doen dat je er niet mee om kunt gaan\r\n\r\nen verder hou ik het voor gezien \r\nwant m\'n moeder zegt altijd wees jij de verstandigste maar :lol:
Link naar reactie
Laat de humor er maar buiten, Omen. Even op argumenten svp.\r\n\r\nIk ben het met je eens dat de post van Petertjevanes op/over de rand van het toegestane is, en onverstandig. Maar blijkbaar zie je het belangrijkste punt van de discussie niet helder (of wil je het niet zien). Men wil dit forum helemaal schoon houden, en daarvoor helpt het als er snel aangegeven wordt dat iets illegaal is. Als dat duidelijk is, zoals in deze thread waarmee de discussie begon, dan moet er gelijk gestopt worden. \r\n\r\nHoe consequent dat gebeurd is punt twee, maar als aangegeven is dat iets illegaal is, dan is het kappen. Punt, en niet verdedigen dat het inconsequent is. Op sommige wegen wordt vaker geflitst dan op andere wegen; dat betekent niet dat er daarom te hard gereden mag worden.\r\n\r\nMaar er blijven ook elke keer mensen die dat dan \"niet eerlijk\" vinden. Life ain\'t fair. Learn to live with it.
Link naar reactie
[quote]\r\ndus doe niet net alsof ik op meer mensen afkeurend reageer \r\n[/quote]\r\nJe meent het waarschijnlijk ook nog. Nou, dus dat was afkeurend reageren wat je eerder in deze thread hebt gedaan? Ben ik benieuwd wat jij dan doet als je echt kwaad wordt.\r\n\r\n[quote]\r\nen verder hou ik het voor gezien \r\nwant m\'n moeder zegt altijd wees jij de verstandigste maar \r\n[/quote]\r\nGoed geluisterd, Tjoekse. En het eerste nuttige wat je in deze thread hebt bijgedragen. Je hebt namelijk met zeer mooie volzinnen aangegeven hoe goed je kunt omgaan met mijn kritiek op jouw \"bijdragen\".\r\n\r\nMet Omen heb ik gediscussieerd en aangegeven me best te kunnen voorstellen dat niet iedereen mijn mening waardeert, en al zijn Omen en ik het over een aantal dingen oneens, het is wel een discussie die de moeite waard is. En er is zelfs een voorstel gekomen waar Omen en ik het over eens zijn, en dat nu bij Modje en Admin ligt.
Link naar reactie
Nog even één laatste reactie op avv en dan wacht ik de reactie van modje af.\r\n\r\n[quote]het is wel een discussie die de moeite waard is.[/quote]\r\nIk ben blij dat je hier het belang van inziet!\r\n\r\n[quote] Maar blijkbaar zie je het belangrijkste punt van de discussie niet helder (of wil je het niet zien). Men wil dit forum helemaal schoon houden, en daarvoor helpt het als er snel aangegeven wordt dat iets illegaal is. [/quote]\r\nIk heb toch zelf heel duidelijk en ook vele malen aangegeven dat wat mij betreft de huisregels prima zijn en niet ter discussie staan?\r\nHet gaat mij alleen om schoonhouden op welke manier...
Link naar reactie
Pffffffffff........ wat een toestand maken jullie er van zeg :-? \r\n\r\nEr zijn toch echt veel belangrijkere dingen in deze wereld, maar goed.\r\n\r\nDus als ik het goed begrijp; Stel [en ik zeg met nadruk [u]stel[/u] ] dat ik hier 1 of meerdere users aanstel tot hulp-mod [of wat voor naam dan ook] jullie dan wel van deze personen accepteren dat ze jullie wijzen op bepaalde zaken?\r\n\r\nDat zou ik dus heel erg krom vinden. Als het maar een titel heeft dus... ^o) *-) \r\nEr zijn hier gewoon mensen [en nee, die zijn niet aangewezen, zijn over het algemeen zeer trouwe bezoekers] die mij op bepaalde zaken wijzen.\r\nEn nee, dat is niet omdat ik het niet zou aankunnen. Het maakt het leven van een Modje nou eenmaal net wat eenvoudiger.\r\nEn nee, dat betekend niet dat ik niks meer lees of controleer, maar waarom zou ik geen hulp accepteren van mensen die dagelijks op dit forum zijn en het ook hoog houden.\r\nDat is n.l. waar [u]ik[/u] in geloof; een forum door en voor de mensen zelf. Is m.i.z. de meest succesvolle formule om een forum goed te laten draaien. Mensen dragen gezamenlijk verantwoordelijkheid voor een forum dat hen na aan hun hart ligt.\r\n\r\nEn als het je niet bevalt hoe je door iemand anders gewezen wordt op de hier geldende huisregels kun je dat ook zeggen.\r\nMaar zoals de vraagsteller hier reageerd;\r\n[quote=Van_Dutch]stel je niet zo aan! \r\nHet zijn kopies van orginele spellen, heb alleen de cd\'s niet meer in mijn bezit.[/quote]\r\nheeft gewoon geen pas, dat kan heel anders.\r\n\r\nZo, ik heb me uitgesproken.
Link naar reactie
Tja Modje, dat is het risico als je het in Off-topic plaatst om de discussie door te laten gaan :mrgreen: .\r\n\r\nDe reden dat ik me kan vinden in het HulpMod voorstel is dat het de discussie stopt voordat deze begint. De HulpMod (hoe het beestje ook heet) zet namelijk een tijdelijk slotje op zo\'n thread, met eventueel een opmerking van \"voorlopig gesloten, zie Huisregels\". En vanaf dat moment kan alleen Modje nog verder met zo\'n draadje.\r\n\r\nZullen we het de Burgerwacht noemen? (proud) Dad\'s Army....
Link naar reactie
Voordeel, naar mijn mening is dat een topic kan worden afgesloten voordat deze escaleert in iets onprettigs, er is dan gewoon simpelweg geen discussie mogelijk.\r\n\r\n[quote]En nee, dat is niet omdat ik het niet zou aankunnen. Het maakt het leven van een Modje nou eenmaal net wat eenvoudiger. [/quote]\r\nDit is toch een publieke ontmoetingsplaats. Zou naar mijn mening toch wat meer controle op moeten zijn.\r\n\r\nmaar goed, we horen het wel. :roll:
Link naar reactie
Hebben jullie hier samen er wel eens over nagedacht,dat met jullie kennis ,jullie hier veel mensen misschien tekort doen.\r\nOeverloos gebakkelei dit niks brengt\r\nGa eens een week op een blauw stoepje zitten,dan koelt dit af.\r\nWie van jullie gelijk heeft, is voor de leken onder ons niet relevant, maar bedenk wel wij hebben jullie nodig.\r\nSlaap er eens een paar nachten over en misschien lost zich dit probleem , vanzelf op.
Link naar reactie
Het spijt me wel hoor, maar daar zijn we toch gewoon zelf bij? Ook al ben ik er misschien op dat moment zelf er eventueel niet, er staat toch nergens dat je maar door moet blijven discussieren? <--dan heb ik het niet over deze discussie overigens. Maar wel over het wel en nietes over de huisregels e.d.\r\n\r\nIk blijf bij mijn gestelde feit; \"als iemand dus een bepaalde titel krijgt mag hij wel van iedereen zeggen dat iemand de huisregels nogmaals moet lezen\". Krom als een hoepel.\r\nJe moet elkaar gewoon als mede-forumleden accepteren en elkaar ook normaal te woord staan. We zijn toch geen 4 jaar met zijn allen? :neutral:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...