Ga naar inhoud

spellen installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een aantal spellen op mijn hardisk staan (sim city 4, call of duty, mohaa) die ik niet kan installeren.\r\nbij het opstarten van het installatie programma wordt er om disk 2 gevraagd, en kan niet verder gaan met installeren, hoe kan ik dit oplossen?!\r\nik heb al geprobeerd om disk 2 op cd te branden, maar dat heeft geen effect.\r\nook heb ik \'disk 2\' in dezelfde map als disk 1 gekopieeerd, maar steeds kan ie het vervolg bestand niet vinden bij het installeren.\r\nweet iemand een oplossing?!!
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=JohnL]Ja, je maakt het doosje van het spel open, haalt daar de tweede CD uit en gaat gewoon verder met de installatie, zoals in de meegeleverde handleiding staat aangegeven...\r\n\r\nOh, je hebt geen doosje? Da\'s nou vervelend zeg...[/quote]\r\n\r\n :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mooi antwoord had het zelf niet beter kunnen verzinnen.
Link naar reactie
gelukkig heb ik mijn antwoord van tweakers.net gekregen en ben weer wat wijzer geworden. Bovendien ben ik de eigenaar van de orginele CD\'s.\r\n\r\n[quote]Ik zal geen heilig boontje spelen dat ik geen minder legale software heb, maar van mn kopieen van spellen heb ik de originele nog liggen. [/quote]\r\n\r\nsjapo! Dus als het over overige software ging was het opeens een ander verhaal!? De pot verwijt de ketel...
Link naar reactie
[quote=avv]Nee. Niemand zegt dat hij niets illegaals heeft, maar de regel is simpel: legale software, vragen mogen. Illegale software: zelf uitzoeken, geen vragen stellen.\r\n\r\nNogmaals: lees de huisregels. Daar heb je je aan te houden.[/quote]\r\naltijd weer die zelfde discussie\r\ndoor altijd weer de zelfde mensen\r\nlaat het MODJE toch zijn werk doen !
Link naar reactie
[quote]Nee. Niemand zegt dat hij niets illegaals heeft[/quote]\r\n\r\nprecies, dus waarom moeilijk doen??! ik zeg toch dat het niet illegaal is!\r\n\r\n[quote]simpel: legale software, vragen mogen[/quote]\r\n\r\ndus???\r\n\r\n[quote]Daar sommigen wat langzaam van begrip zijn, wordt het hem uitgelegd.[/quote]\r\n\r\nniet bepaald duidelijke uitleg dus! erg tegenstrijdig en amateuristisch voor een vragen forum.
Link naar reactie
*Zucht*. Goed, nog een keer.\r\n\r\n\"heb alleen de cd\'s niet meer in mijn bezit\"\r\nDan ben je de eigenaar niet meer, en dan kun je ervanuit gaan dat de kopieen illegaal zijn. Natuurlijk zeg je dat het legaal is, want er is je duidelijk gemaakt dat je niet geholpen gaat worden. Hopelijk toch niet verrassend dat je geloofwaardigheid in deze laag is?\r\n\r\nDan kijk je eens in de huisregels. Daar staat bijvoorbeeld:\r\n\"Films downloaden bijvoorbeeld, is officieel legaal maar het is niet de bedoeling dat dit forum een uitwisselplaats wordt voor films, MP3’s, Warez en dergelijke. \" Oftewel: ze trekken de grens nog strenger dan noodzakelijk, en dat is hun goed recht. Daar heb je je bij neer te leggen; niet mee eens, wegwezen dan. Men wil niet het risico lopen dat het forum wegens hulp bij illegale activiteiten wordt gesloten of een slechte reputatie krijgt, en dan heb je dat maar te respecteren.\r\n\r\nMaar respect, nee hoor. Je gaaat juist minachtend reageren op de terechte opmerkingen met je \"stel je niet zo aan!\" en \"De pot verwijt de ketel... \". Ik verwijt je bijvoorbeeld niet dat je illegale software hebt. Zelf weten. MAAR: dan moet je zelf ook maar problemen oplossen! Want je kunt het ook legaal oplossen door het spel te kopen.\r\n\r\nGoed, genoeg gezegd. Nu zal Tjoekse wel weer roepen dat ik een wannabe-Mod ben, maar ik loop hier al lang genoeg mee om te weten dat Modje geen tijd heeft om alle threads na te lezen, en juist opmerkzaamheid van users waardeert.
Link naar reactie
*Zucht* Beste avv en gelijkgestemden,\r\n\r\nIk heb jouw posts de afgelopen weken met grote interesse gevolgd en wilde vele malen reageren maar heb me ingehouden. Nu is het dan zo ver. Ik heb korte tijd op dit forum gezeten en heb me groen en geel geergerd aan de zogenaamd politiek correcte instelling die personen zoals jij hebben.\r\n\r\nRegels zijn regels, ben ik het helemaal mee eens maar laat dat svp aan de MOD over. Als je dus niet met oplossingen kunt of wilt komen, reageer dan gewoon lekker niet en ga verder met de posts die je wel aanstaan. Blacktiger had mij ooit ns uitgelegd dat dit forum zich min of meer zelf modereerd, maar ik denk dat daar toch maar ns opnieuw over moet worden nagedacht.\r\n\r\nKortom, avv, je gedraagt je zoals Hilary Clinton de Hot Coffee mod behandelde.... Als een oud wijf!\r\n\r\nAls het algemene gevoel is dat dit hier op dit forum niet gezegd kan worden verzoek ik de mod me te bannen.... Ik zal er zeker niet om (cry) \r\n\r\n\r\n@Van Dutch.. Gewoon ff alchol 120% downloaden of Daemon Tools en daarmee de images mounten, wijst zich vanzelf...
Link naar reactie
Ieder zijn mening, omen. Je hoeft niet verwijderd te worden, je mag ook zelf wegblijven.\r\n\r\nJij bent dus iemand die vindt dat iemand anders zich ergens mag misdragen, en dat omstanders daar niets van mogen zeggen? Onthoud dat je in andermans forum bent, en je dus aan de wensen van Mod en Admin moet aanpassen. Die hebben al vaker aangegeven wat ze er van vinden, en kunnen de hulp best gebruiken omdat er veel typetjes als vanDutch en jij rondlopen.\r\n\r\nEn ga nou niet zeggen dat ik politiek correct ben. Ik zal zeker niet claimen geen illegale software te hebben! Maar eventuele problemen daarmee los ik ZELF op, ik betrek geen anderen bij dit soort activiteiten. \r\n\r\nAls je een fiets wilt jatten, probeer het dan. Maar vraag niet anderen om het slot vast te houden, of vraag ze niet of ze een slijptol bij zich hebben. Want dat is nou precies wat van_Dutch wilt, en jij nu doet. En ga niet klagen dat omstanders je niet weg mogen jagen, of dat ze de politie bellen.\r\n\r\nHopelijk wordt je nog een keer volwassen.
Link naar reactie
Na deze eerste en laatste reply ben ik hier inderdaad weg, kan dit oeverloos gekakel missen als kiespijn.\r\n\r\n[quote]Jij bent dus iemand die vindt dat iemand anders zich ergens mag misdragen, en dat omstanders daar niets van mogen zeggen?[/quote]\r\nNormaal gesproken hebben we justitie hiervoor. Als iedereen eigen rechter gaat spelen wordt het een rommeltje. Net zoals keer op keer hier op dit forum.\r\n\r\n[quote]Onthoud dat je in andermans forum bent, en je dus aan de wensen van Mod en Admin moet aanpassen. [/quote]\r\nHelemaal geen moeite mee en ik hield me ook aan deze regels. Waar ik echter moeite mee heb is de wijze en toon waarop jij en anderen de macht van de publieke mod uitoefenen. Je posts stralen een zekere arrogantie uit en in tegenstelling tot wat jijzelf eerder zei; je posts tonen geen respect naar anderen toe.\r\n\r\n[quote]En ga nou niet zeggen dat ik politiek correct ben. Ik zal zeker niet claimen geen illegale software te hebben! Maar eventuele problemen daarmee los ik ZELF op, ik betrek geen anderen bij dit soort activiteiten. [/quote]\r\nGoed om te weten dat jij fietsen steelt zonder hulp van anderen en er hier geen vragen over stelt om maar even bij jouw belachelijke vergelijking te blijven.\r\n\r\nJij hoopt dat ik snel volwassen zal worden? Nou, ik hoop het niet persoonlijk. Ik hoop dat ik altijd jong van geest zal blijven en open zal blijven staan voor vernieuwing. Ik ben nu 29 overigens. Jij daarentegen, bent me gewoon net iets te conservatief.\r\n\r\nGegroet
Link naar reactie
Tja, gegroet. \r\n\r\nDus iemand aanspreken is eigen rechter spelen? Vreemde opvattingen houd jij erop na. Het is pas eigen rechter spelen als je een lynchmeute regelt, of een honkbalknuppel gebruikt.\r\n\r\nMaar er is al weer teveel gezegd over dit onderwerp. Modje is gemaild, wat mij betreft mag het hele topic de vuilnisbak in.
Link naar reactie
[quote]Dus iemand aanspreken is eigen rechter spelen? Vreemde opvattingen houd jij erop na. Het is pas eigen rechter spelen als je een lynchmeute regelt,[/quote]\r\nIk hoop dat je in het echte leven ook zo\'n held bent en iemand in nood te hulp schiet.\r\n\r\n[quote]Modje is gemaild, wat mij betreft mag het hele topic de vuilnisbak in[/quote]\r\nIk had niets anders van jou verwacht...
Link naar reactie
Een paar vaste bezoekers als Mod aanstellen werkt inderdaad meestal goed. Was dit topic ook allang weggeweest...\r\n\r\nZullen we proberen de persoonlijke aanvallen eruit te laten? Ik scheld je niet uit, ik geef je redenen waarom ik hier reageer. Jij noemt me oud wijf, held, aartsconservatief, alleen maar omdat ik probeer het forumbeheer te helpen. Jammer dat je blijkbaar niet met argumenten kunt komen ipv persoonlijk te worden.\r\n\r\nProbeer in ieder geval eens consequent te zijn en doe wat je eerder aangaf, namelijk je verwijderen van dit podium. Of pas je aan.
Link naar reactie
Argumenten heb ik reeds gegeven en zijn gebaseerd op het lezen van meerdere posts en topics.\r\n\r\n[quote]alleen maar omdat ik probeer het forumbeheer te helpen.[/quote]\r\nDat is goed en wel, maar nogmaals het is de wijze waarop dat me stoort. Er is een groot verschil tussen hotlinks naar illegaal spul en een vraag over de technische werking van iets dat de potentie heeft illegaal te zijn.\r\n\r\nConsequent ben ik zeer zeker. Ik verwijder mezelf inderdaad na dit topic is afgesloten, zoals ik al eerder aangaf. Ik was echter wel degelijk geinteresseerd in je reactie, anders had ik mijn eigen reactie uberhaupt niet gepost. Ik wil hier, ik hoop net als jij, niet teveel tijd aan besteden en ik hoop dat door mijn, toegegeven, felle post de situatie veranderd. Persoonlijke aanval? Ik dacht het niet. Daarvoor ken ik je echt niet genoeg. Ik zou het alleen fantastisch vinden dat in gevallen als deze, je de situatie op een wat andere manier zou bekijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...