Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[quote=Snappie][quote=reintje](proud) [url=http://www.datadocktorn.nu/us_frag1.php][color=blue]Don\'t do this at home![/color][/url] (proud)[/quote]\r\nWaarom niet gewoon de hele pc in de afwasmachine? :-S[/quote]\r\n\r\n\r\nSnappie toch! Het zou nog beschadigd raken.\r\n\r\nHeb je de andere links aan de linkerzijde van de site ook gevolgd? (proud)
Link naar reactie
[quote=nybble]Die link opent zich niet Snappie. Ik krijg een \"gebroken\" Quicktimelogo te zien. (cry) \r\nIk heb Quicktime alternative, dus daar werkt de gewone versie misschien niet mee?[/quote]\r\n\r\nNybble.... hij werkt gewoon in Quicktime Alternative. Laat je niet misleiden door de naam. Je PC-tje denkt gewoon dat het de normale is..... Dus waarom deze link het bij jou niet doet?\r\n(Misschien een n00b vraag: Je hebt um gedownload, maar heb je um ook geïnstalleerd?).
Link naar reactie
Ikke ook, maar je kan op dit nieuwe forum niet blijven uploaden met plaatjes (gaat van je saldo af zal ik maar zeggen)\r\nOmdat ik graag met afbeeldingen werk om iemand iets duidelijk te maken zit ik zo aan de tax en moet ik weer gaan verwijderen.\r\nIk vindt dit trouwens wel een groot nadeel, op dit nieuwe forum.\r\n\r\n@ reintje,\r\n\r\nHeb animation shop 3 gedownload (en em gelijk maar gekocht (liar) )\r\nHeb ook je wurksjop doorgenomen, wat een gedoe zeg, effe transparant maken :-S :-| \r\nLaat je zo het resultaat wel zien (F)\r\n\r\nGelukt (Y) nou die andere 300 nog (N) (cry)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...