Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Inderdaad!\r\nWeet je, als iemand mij een mop met zó\'n baard vertelt, dan vertel ik het volgende:\r\nIn de jaren \'50 van de vorige eeuw hebben ze in Egypte een oud koningsgraf gevonden met een tekst in onbekende hieroglyfen. Het graf bleek liefst 5500 jaar oud te zijn! Begin dit jaar zijn geleerden er eindelijk in geslaagd om die hieropglyfen te ontcijferen. En weet je wat er stond?\r\nDie mop van jou! :-P
Link naar reactie
[u]Om maar even een nieuwe categorie aan te boren[/u] :^) \r\n\r\n\r\n\"Een jonge brunette gaat de praktijk van de dokter binnen en zegt dat haar lichaam over pijn doet waar ze het ook aanraakt. Dat kan bijna niet zegt de dokter. Toon het eens. Ze neemt haar vinger en raakt haar elleboog aan en schreeuwt, raakt haar enkel aan en schreeuwt van de pijn en zo gaat het een heel tijdje verder. Overal waar ze haar lichaam aanraakt heeft ze pijn. De dokter zegt: Je bent niet echt een brunette hè? Nee zegt ze. Van nature ben ik blond. Dat dacht ik al zegt de dokter. Uw vinger is gebroken.\"
Link naar reactie
een belg en een duitser en een surinamer lopen door de straat\r\nzegt de belg zie je daar dat paaltje ? zo groot heb ik hem ook !\r\nzegt de duitser opeens zie je daar die lantarenpaal ? zo groot heb ik hem !\r\nzegt die surinamer zie je daar die fabrieksschoorsteen ?\r\ndie belg en de duitser gelijk haha zo groot heb jij hem niet !\r\nnee zegt de surinamer niet zo groot maar wel zo zwart !
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]\r\nNog een:\r\nHet is een mens (waarschijnlijk).\r\nHet is er als je gered moet worden\r\nHet is er niet als je het nodig hebt. \r\nHet is eigenlijk een hem.\r\nRara wat is het?[/quote]\r\n\r\nDan zal ik het antwoord maar vertellen:\r\nEen redder in nood :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...
Link naar reactie
Er komt een ventje van een jaar of zes bij een prof voetbalclub de poort binnenlopen met een nogal sterk verhaal. \r\n Hij beweert nl. dat als hij eens 10 strafschoppen op hun keeper zou mogen nemen, hij ze er alle 10 in zou schieten. \r\n \r\n Afijn, de profclub is altijd wel in voor talentjes en geeft het jochie een kans. \r\n Terwijl de keeper bijna klaar is met zijn warming-up komt het jochie het veld op met een muts op zijn kop, een emmer water in zijn hand en een bal onder zijn arm. \r\n De keeper bekijkt alles eens, fronst zijn wenkbrauwen en geeft het jochie een hand, waarna ze besluiten te beginnen. \r\n Het jochie legt de bal op de stip, doet zijn muts af, dompelt deze helemaal onder in de emmer water, zet die muts weer op en neemt een aanloop. \r\n Hij schiet de bal strak in het hoekie, de keeper is kansloos. \r\n \r\n Dit tafereel herhaalt zich 9 keer en voordat de 10e wordt genomen neemt bij de keeper de spanning toe. \r\n \"Het lukt een prof niet eens om er 10 achter elkaar bij mij in te schieten,dus dit jochie MAG niet slagen in zijn missie\", denkt hij. \r\n \r\n Afijn, het jochie legt de bal weer neer, doopt de muts weer in de emmer met water, zet de muts weer op en neemt zijn laatste aanloop terwijl het water werkelijk langs zijn koppie zeikt. \r\n \r\n De keeper wordt zeer professioneel in de verkeerde hoek gestuurd, de bal gaat erin en de keeper heeft echt de kolere in........ \r\n Toch erg nieuwsgierig geworden besluit de keeper het ventje naar diens geheim te vragen en zegt: \r\n \"Hee, vertel mij eens........je was nogal overtuigd van jouw succes en je hebt het nog waargemaakt ook.......wat is nou jouw geheim\"? \r\n \r\n Het jochie antwoordt: Nou, dat heb ik van mijn vader geleerd..........die zegt altijd: \r\n \" Zolang die muts maar goed nat is, gaat ie er altijd in\"!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...