Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Thijs]\r\nDe schooldag begint gewoon, iets na 10 uur laten ze kippen los in \r\nBovendien gaan een paar gasten uit mijn klas \"Splinter Cellen: door de school met bivakmutsen en M16\'s. Dus dat wordt wat :S[/quote]\r\n\r\nNou daaaaaaaaaaaar zullen de leerkrachten blij mee zijn zeg (na Hans van W. :-S)\r\nStel je nu es voor dat leerkrachten dat bij jullie zouden doen... je zou 7 kleuren schijten en de leerkrachten zouden zekers door ouders worden aangeklaagt omdat de zieltjes van de leerlingen beschadigd worden....
Link naar reactie
  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Hoe doe je het eigenlijk vanacht? Toen wij kolderdag (lees: vooral kolderNACHT) hadden, hebben we het op een zuipen gezet, zodat we de volgende dag (kolderDAG dus) te lam waren om de arme scholiertjes dwars te zitten. Maar goed, die kans krijg je maar een keer, dus brak of niet, we hebben de streken uitgehaald. Maar doe jij daar ook aan Thijs, of is het alleen maar kolderDAG? +o(
Link naar reactie
Thijs, lees jij geen kranten? Nog steeds worden regelmatig studenten/scholieren opgepakt vanwege domme en ondoordachte stunts waarbij ze met maskers/bivakmutsen en bewapend met (nep)wapens worden opgepakt. En reken maar dat de straffen daarvoor niet mals zijn! Niet ingewijden die het zien schrikken zich een rolberoerte, bellen in paniek de politie en dan zijn de rapen gaar. En in een tijd waarin aanslagen/ontvoeringen/gijzelingen, ja zelfs moorden alles behalve denkbeeldig zijn gaan jullie met wapens lopen zwaaien in een school? Ik begin nu toch wel te twijfelen aan jullie verstand, hoor! Dit is namelijk een héél fout plan! Fouter kan gewoon niet. Degenen(n) die dit bedacht hebben zouden wat mij betreft in aanmerking moeten komen voor een pittige en keiharde straf. Bijvoorbeeld géén diploma. Want dit is zó dom!!!
Link naar reactie
[quote=Thijs]nee klopt als een bus!\r\n\r\nBovendien gaan een paar gasten uit mijn klas \"Splinter Cellen: door de school met bivakmutsen en M16\'s. Dus dat wordt wat :S[/quote]\r\n\r\nIk zeg niet dat ik er ook aan mee doe, wat die gasten doen is niet mijn zorg dat moeten ze zelf maar weten, t zijn een beetje kinderachtige figuren. Als hun dat leuk vinden, houd ik ze niet tegen ;-). \r\n\r\n@Eagle Erwin\r\nVorig jaar hadden ze aansluitend aan de daqg, de koldernacht, was een beetje uit de hand gelopen en daarom mogen wij niks doen. Van de directeur mag bijna niks, we hebben zelfs water moeten vervangen door confetti :S. \r\n\r\nA.s maandag hebben we kolderfeest en volgende week donderdag kolderbarbegue.
Link naar reactie
[quote=\"Navy\"]Tegenwoordig mag je pas ná je achttiende met lessen beginnen. Toen eigenlijk ook, maar tegenwoordig kan dat dus niet meer.[/quote]\r\n\r\nKan nog best hoor. Er zijn nog wel louche rijschooltjes te vinden die dat wel doen. Een poos geleden zijn er nog eens een zooi door de RDW onder hun ballen geschopt omdat ze 17-jarigen al lessen gaven. ;-) \r\n\r\nOfficieel mag het inderdaad niet meer, dus ik zou me daar maar gewoon aan houden... Wel zo prettig.
Link naar reactie
Nou ik moet zeggen dat het een succes was vandaag! s\'Nachts waren er ook al een aantal stunts uitgehaald (letter veranderd op naamboord van de dak van de school, tegels uit de grond gehaald en in een figuur gelegd en het hek was roze geschilderd (whaha), uiteindelijk zijn daarbij 2 bekeuringen uitgedeeld (geen legitimatie :S). Overdag was ook superleuk, waren veel wedstrijden voor leraren die allemaal nogal sneue dingen moesten doen en er was een opblaas renbaan van 4 meter hoog, mocht ik nat houden met de brandslang was erg leuk (totdat een leraar boos was omdat ik leerlingen binnen natspoot (proud) )
Link naar reactie
[quote=Thijs]@redder moet je wel goed quoten ;)\r\n\r\nZakspringen, koekhappen, driewieler racen, met een prei een ei op iemands hoofd slaan (geblindoekt), renbaan race etc.[/quote]\r\n\r\n :mrgreen: Oké. Zal ik voortaan doen.\r\n\r\nJe zal maar leraar zijn bij jouw op school! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
@daar sluit dit mopje dan mooi op aan :mrgreen: \r\n\r\n- Snelheid -- \r\n\r\nEr staan drie mannen met elkaar te praten. \r\nZegt een van die mannen:weten jullie wat het snelste ter wereld is? \r\nNee, zeggen de twee. \r\nDat is knipperen met je oogleden, zegt de man. \r\nZegt de volgende: \r\nIk weet nog iets snellers, dat is de lichtschakelaar. \r\nJe drukt op de schakelaar en je hebt meteen licht. \r\nWaarop de derde man zegt: \r\nIk weet nog iets snellers, dat is diarree. \r\nDiarree zeggen de andere twee. ???? \r\nJa, zegt de derde man, \r\nVoordat ik met mijn oogleden heb geknipperd \r\nEn de lichtschakelaar heb aangedaan \r\nDan heb ik al in m\'n broek gescheten!
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...