Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[quote=kater][quote=reintje]Nootmuskaat schijnt ook verruimend te werken...... (en dan niet op de bloemkool hoor....)\r\n\r\n (H)[/quote]\r\nIk gooi altijd hot curry (poedervorm) op de bloemkool. Jam jam. ;-) (B)[/quote]\r\n\r\n@ kater,\r\n\r\nTja,....zo hebben we allemaal wel wat :mrgreen: :mrgreen: \r\nEnne kater, dit katje is gek op jif \r\n :lol: :lol:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote=Navy]In een héél chique restaurant brent de ober de klant zijn bestelling.\r\nDe klant kijkt eens naar het bord, dan naar de ober, en weer naar zijn bord en zegt: \"Ober, breng dit maar terug. Hier heeft iemand al van gegeten!\"[/quote]\r\nWel een beetje egoïstisch, nu schoteld de ober dat bord gewoon iemand anders voor. Hij had moeten bevelen het bord weg te gooien! (proud)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een neger sprak tot een blanke: \r\n \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik het warm heb, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik in de zon lig, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik kwaad ben, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik misselijk ben, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik het koud heb, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik ziek ben, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls mijn lever niet in orde is ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik het benauwd heb ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\nAls ik dood ben, ben ik zwart \r\n\r\n \r\n \r\n \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij het warm hebt wordt je rose \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij in de zon ligt wordt je bruin \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij kwaad bent wordt je rood \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij misselijk bent wordt je groen \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij het koud hebt wordt je blauw \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij het benauwd hebt wordt je paars \r\n\r\n \r\n \r\nAls jouw lever niet in orde is wordt je geel \r\n\r\n \r\n \r\nAls jij dood bent wordt je wit \r\n\r\n \r\n \r\nEn dan noemen ze mij een kleurling, snap je dat nou ???? nou ?
Link naar reactie
Nou als grappen dan toch gewaardeerd worden kot er nog eentje:\r\n\r\nSaar en Moos gaan op vakantie naar Irsael, naar het meer van Galileia.\r\nSaar wat een ondernemend typje is wil graag met de rondvaartboot mee over het meer. \r\nDus Moos gaat pols hoogte nemen over de kosten bij de kassa. \r\n\"Hey vogel, wat kost het om met deze flauwekul mee te doen.\"\r\nKassiere: \"500 Sjekel meneertje\" Moos: \"500 Sjekel? Ben jij wel goed bij je pan\"\r\nKassiere: \"Maar meneer dit is wel het meer waar Jesus overheen heeft gelopen\"\r\nMoos: \"Tja vind je het gek met die prijzen die jij rekent\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...