Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[quote=Eagle_Erwin]En wat zijn normen en waarden? *-)[/quote]\r\nEen variant van wormen en aarde, denk ik. :lol: (C) (B) \r\n\r\nNieuwe moppen zijn van harte welkom op in deze tread. ;-) :lol: \r\n\r\n :lol: :lol: :lol: \r\n :lol: :lol: :lol: :lol: \r\n :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: \r\n\r\nBijvoorbeeld (alleen zijn deze super flauw en simpel (denk ik)\r\nHoe heet de hond van Karde de 5de?\r\nHoe lang is een Chinees?\r\nHoe dik is zijn vrouw?\r\nWat is het verschil als je naar een vliegtuig kijkt of naar een naakte vrouw (voor de mannen (hoewel)? :lol: \r\n\r\nFlauw hé?
Link naar reactie
GEEN humor :shock: \r\n\r\n- Een zwembad in Bagdad een golfslagbad noemen.\r\n- Tegen een Liliputter zeggen: ik hou je op de hoogte... \r\n- Hutu\'s die geen GSM gebruiken omdat er teveel Toetsi\'s op zitten.\r\n- Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje.\r\n- Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat ie is.\r\n- Een blondje in een Smart.\r\n- Voor een dichte deur staan van een gesloten inrichting.\r\n- Een blinde die te diep in het glasje gekeken heeft.\r\n- Aan een schaap dat aan de bar zit vragen offie lam is.
Link naar reactie
[quote=Navy][quote]Hoe heet de hond van Karde de 5de?\r\nHoe lang is een Chinees?\r\nHoe dik is zijn vrouw? [/quote]\r\nJa zeg, je moet er natuurlijk géén \"?\" achter zetten/zeggen slimmerik! :-S[/quote]\r\nOeps, foutje.\r\n\r\nHoe heet de hond van karel de vijfde.\r\nHoe Lang is een Chinees.\r\nHoe Dik is zijn vrouw.
Link naar reactie
nee;\r\nmaar ik had zo\'n medelijden met die belgen.\r\nZe zijn al zo dom; en nu worden ze nóg dommer \'gemaakt\' door die moppen...\r\nT\'is toch zielig?\r\nDus ik dacht:\r\nIk post er maar een over Nederland.\r\nHeb nog een leuke belge-mop:\r\nZe hebben in België 3 nieuwe uitvindingen gedaan.\r\n1. Een overdekt vliegveld\r\n2. Een schietstoel in een helikopter\r\n3. Een vliegtuig die altijd in de lucht kan blijven\r\nVoor het laatste hebben ze 6 miljoen euro betaalt. Eén miljoen voor de onderdelen en vijf miljoen voor het verlengsnoer.\r\n\r\n :-D :-D :-D :-D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...