Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

In België zijn de moppen:\r\n\r\nWaarom neemt een hollander een mes mee op reis?\r\nOm de hoeken af te snijden.\r\n\r\nWaarom neemt een hollander een steen en een lucifer mee naar bed.\r\nDe steen om de lamp kapot te smijten en de lucifer om te kijken of de lamp werkelijk uit is.\r\n\r\nWat is de nieuwste uitvinding van de hollander. (2 mog)\r\nOf: een zaklamp op zonne-energie.\r\nOf: een zonnebank op zonne-energie.
Link naar reactie
Waarom neemt een Belg een lepel mee in de auto?\r\n[i]om z\'n auto de soep uit te lepelen[/i]\r\n\r\nWat is een belg op een driewieler \r\n[i]een stuntman[/i]\r\n\r\nWaarom gaat een Belg op vrijdag door het raam naar buiten?\r\n[i]Het weekend staat voor de deur.[/i]\r\n\r\nIn Belgie hebben ze een nieuw verkersbord:\r\n[b]Einde Rotonde[/b]
Link naar reactie
[b]Mijn bijdrage.[/b]\r\n\r\nKomt een dom blondje in een electro zaak. \r\nDaar ziet ze een prachtige televisie staan en ze zegt tegen de verkoper: \"voor mij dit televisietoestel a.u.b.\" \r\nWaarop de verkoper antwoordt: \"ik verkoop niet aan domme blondjes!\" \r\nHet dom blondje besluit hierop naar de kapper te gaan en laat haar haar zwart verven. \r\nTerug in de electro zaak vraagt ze opnieuw naar de televisie. De verkoper zegt echter opnieuw: \"ik verkoop niet aan domme blondjes!\" \r\nHet dom blondje gaat terug naar de kapper en laat zich volledig kaal scheren. \r\nIn de electro zaak zegt ze: \"ik zou graag dit televisietoestel kopen.\" De verkoper weeral: \"ik verkoop niet aan domme blondjes!\" \r\n\"Maar?\" vraagt het domme blondje, \"hoe weet jij eigenlijk dat ik een dom blondje ben?\" \r\nWaarop de verkoper: \"dat is geen televisie, dat is een magnetron...\"
Link naar reactie
Een Surinamer had gehoord dat je in Nederland makkelijk geld kon verdienen. Hij gaat met het vliegtuig naar Nederland en als hij uit het vliegtuig stapt, ziet hij 100 Euro liggen. Hij verteld dit aan zijn broer, die al in Nederland woont. Zijn broer zegt, je hebt het natuurlijk meteen opgeraapt. Waarop hij zegt, \"nee, morgen begin ik pas te werken\"
Link naar reactie
Ik loop door Amsterdam, zie ik een man op de knieen aan de grachtkant met een hand water uit de gracht scheppen, en vervolgens opdrinken.\r\nIk roep naar em: \"heeee dat water is hartstikke vervuild!!!!\"\r\nRoept de man terug: \"was sagen sie?\"\r\nDus roep ik terug: \"du solst mit zwei handen trinken, das geht besser.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...