Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Haan \r\n\r\nEen boer heeft zo\'n 500 kippen en zit met een oude haan.... \r\nHij besluit een nieuwe te kopen. \r\nNa een paar dagen heeft hij de nieuwe haan en laat hem los op het erf. \r\nDe oude haan is er helemaal niet blij mee en hij loopt op de nieuwe toe en zegt: \r\n\"Zeg ik mag dan wel een oude haan zijn, maar je moet wel van mijn lieveling afblijven\". \r\n\"Ben je gek\" zegt de nieuwe, \r\n\"Ik ben nu nogjong dus ik neem het ervan.\" \r\n\r\nDie oude haan vindt dat niet leuk dus hij stelt voor om een wedstrijdje te houden wie het snelst om te huis heen kan lopen. \r\nAls de nieuwe zou winnen mocht hij alle kippen hebben. \r\nZou de oude haan winnen mocht hij zijn lieveling houden en nog wat kippen. \r\n\r\n\"OK\" zegt de nieuwkomer, \"Ik vind het best\". Zegt de oude haan: \r\n\"Ik stel wel een voorwaarde dat ik 10 meter voorsprong mag hebben\". \"Dat is goed\" zegt de nieuwe en denkt bij zich zelf, \r\n\"Hij is de jongste niet meer, die haal ik zo in\". \r\n\r\nDe wedstrijd begint en de twee hanen rennen rond het huis. \r\nHeeft de nieuwe de oude bijna ingehaald, komt de boer naar buiten met zijn geweer en schiet de nieuwe overhoop. \r\n\"G*dv*r... Dat is al de derde haan die van de verkeerde kant is! \" \r\n\r\n\r\n[img]http://clipart-gallery.de/tiere/tiere1/bilder/huhn19.gif[/img]
Link naar reactie
  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Blowjob.... \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nEen kanjer van een Marokkaan, atletisch gespierd, bijna 2 meter groot, om en bij de 120 Kg, >>\r\n\r\nzit in zijn stamcafé al een tijdje aan de bar wanneer er plots een homofiel binnenkomt.\r\n\r\nDe homo - vol bewondering voor de lichaamsbouw en de zongebruinde teint van de Marokkaan - \r\n\r\nzet zich neer op het stoeltje naast hem en bestelt een Bailey\'s.\r\n\r\nNa enige tijd raapt hij al zijn moed bijeen, schraapt zijn keel en\r\n\r\nfluistert in het oor van de Marokkaan: moet ik u eens een blowjob geven?\r\n\r\nDe Marokkaan aarzelt geen seconde en geeft de homo een vuistslag pal in zijn aangezicht, \r\n\r\nwaardoor deze van zijn barkruk valt en plat op zijn rug terechtkomt.\r\n\r\nDe Marokkaan staat recht en schopt de homo penalty-gewijs het café uit.\r\n\r\nBuiten verkoopt hij hem nog het pak rammel van zijn leven zodat de homo volledig uitgeteld naast de afvalcontainer achterblijft.\r\n\r\nDe Marokkaan, enigszins gekalmeerd nu, gaat terug het café binnen en neemt weer plaats aan de toog.\r\n\r\nDe cafébaas zegt: amaai Jamal, zo kwaad heb ik u nog nooit gezien.\r\n\r\nWat heeft die homo u gezegd om u zo van de wijs te krijgen?\r\n\r\nDe Marokkaan antwoordt: ik heb het niet volledig begrepen, maar het was iets in verband met een job.
Link naar reactie
Hoeveel man heb je nodig om een flesje bier te openen?\r\nGeen een. Hij zou al open moeten zijn als ze hem brengt.\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWaarom is een wasserette een slechte plek om een vrouw te versieren?\r\nOmdat een vrouw die geen geld voor een wasmachine heeft, je\r\nwaarschijnlijk ook nooit zal kunnen onderhouden!\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWaarom hebben vrouwen kleinere voeten dan mannen?\r\nDat is nou evolutie: zo kunnen ze dichter bij het aanrecht staan\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nHoe weet je dat vrouwen iets slims gaan zeggen?\r\nAls haar zin start met: \"Een man vertelde me ooit...\"\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nHoe repareer je een dameshorloge?\r\nNiet. Er zit een klok op de magnetron.\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWaarom laten mannen meer scheten dan vrouwen?\r\nOmdat vrouwen niet lang genoeg hun mond kunnen houden om de benodigde\r\ndruk op te bouwen.\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nAls je hond aan de voordeur aan het blaffen is, en je vrouw aan de\r\nachterdeur roept, wie laat je dan als eerste binnen?\r\nJe hond natuurlijk: die houdt binnen tenminste zijn bek.\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWat is er erger dan een mannelijk, chauvinistisch varken?\r\nEen vrouw die niet doet wat haar is opgedragen .\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWetenschappers hebben een voedingsmiddel ontdekt dat de sexlust bij\r\nvrouwen met 90% doet afnemen Ze noemen het \"Huwelijkstaart\"\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nWaarom gaan mannen in de regel eerder dood dan vrouwen?\r\nDat willen ze.\r\n-------------------------------------------------------------------\r\nIn het begin schiep God de aarde en rustte Toen schiep God de man en\r\nrustte.\r\nToen schiep God de vrouw.\r\nSindsdien heeft God, noch de Man ooit gerust!\r\n-------------------------------------------------------------------
Link naar reactie
  • 3 weken later...
misschien is dit een oudje, maar hangt bij ons in de bedrijfskantine\r\n\r\nINBURGERINGSCURSUS\r\n\r\nZo moeilijk is Nederlands niet mense!\r\nJe moet alleen maar goed kenne leze\r\n\r\nAntiloop middel tegen diarree\r\nBedacht naast bed zeven\r\nAchteraf min acht\r\nContinenten inenten op een delicate plaats van het lichaam\r\nPapier zwaar lijvige Ier\r\nMinister hele kleine ster\r\nKrakeling zoon van een inbreker\r\nProfeet professor aan tafel\r\nKaarsrecht recht om kaarsen te vaardigen\r\nUurwerk werk dat per uur betaald wordt\r\nMinimaal kleine maaltijd\r\nPanama vader laat moeder voorgaan\r\nKieskeuring land in goede staat\r\nMisleider priester\r\nPoliticus zoon van een politieagent\r\nEileider autoritaire kip
Link naar reactie
[quote=JohnL][quote=nybble][url]http://frontsteps.com/movies/i_cant_afford_my_gasoline/[/url]\r\n\r\n (proud)[/quote]\r\n\r\nBeetje jammer dat onze goeie overzeese vrienden niet in de gaten hebben hoe [i]goedkoop[/] hun benzine eigenlijk is. Heb \'t pasgeleden eens uitgerekend, wij betalen hier ruim twee keer zoveel...[/quote]\r\n\r\nOm je nog verder te verwonderen, wij betalen $0,80 voor een Gallon. Een gallon is 3.7 liter. Dus Nederland eat your heart out. \r\nHoorde dat de benzine prijzen daar iets van euro 1,51 is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...