Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[quote=redder_in_nood][quote=redder_in_nood]\r\nNog een:\r\nHet is een mens (waarschijnlijk).\r\nHet is er als je gered moet worden\r\nHet is er niet als je het nodig hebt. \r\nHet is eigenlijk een hem.\r\nRara wat is het?[/quote]\r\n\r\nDan zal ik het antwoord maar vertellen:\r\nEen redder in nood :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...[/quote]\r\n\r\nIk dacht een politieagent (A)
Link naar reactie
[quote=hellolo][quote=redder_in_nood][quote=redder_in_nood]\r\nNog een:\r\nHet is een mens (waarschijnlijk).\r\nHet is er als je gered moet worden\r\nHet is er niet als je het nodig hebt. \r\nHet is eigenlijk een hem.\r\nRara wat is het?[/quote]\r\n\r\nDan zal ik het antwoord maar vertellen:\r\nEen redder in nood :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...[/quote]\r\n\r\nIk dacht een politieagent (A)[/quote]\r\n\r\nZou ook nog kunnen...\r\n(redder in nood is beter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Link naar reactie
[quote=Thijs]Wat zegt de nieuwe paus volgend jaar met pasen?\r\n\r\nBedankt voor de bloemen en de fahrader\r\n\r\n :lol: :lol: :lol:[/quote]\r\nAls hij dat redt natuurlijk.\r\nIn 1978 zat ik in militaire dienst en ging de paus na 3 maanden dood. De dienstplichtigen zijden toen; \"hoeveel pausen moeten we nog\" :lol:
Link naar reactie
Enkele weken, anderhalve maand, maar nee hoor ik ben er nog niet aan begonnen, sinds een paar jaar is de wetgeving op dat gebied een beetje veranderd, vroeger mocht je al theorie doen op je zeventiende, dat mag nu niet meer. Als ik jarig ben geweest dan ga ik eens een beetje beginnen :P. heb dan trouwens wel de tijd want ik ben de laatste examendag (voor mij) jarig (proud)
Link naar reactie
[quote]over enkele weken 18. Ben je al met je autorijlessen begonnen?[/quote]\r\nKijk, toen wij nog jong waren, toen kon dat nog. Tegenwoordig mag je pas ná je achttiende met lessen beginnen. Toen eigenlijk ook, maar tegenwoordig kan dat dus niet meer. \r\n(Of verkoop ik nou echt onzin? Dan geef ik er wel een vette korting op! (A) )
Link naar reactie
nee klopt als een bus!\r\n\r\n[b]Morgen kolderdag bij ons op school :) [/b]\r\n\r\nDe schooldag begint gewoon, iets na 10 uur laten ze kippen los in de school, om 10:50 moet iedereen naar buiten vanwege een brandmelding (ontruimingsalarm), brandweer komt aan rijden, neemt schoolplein onder vuur. Daarna zijn er spelletjes tussen leraren en leerlingen en wordt er muziek gedraaid. Officieel moeten om 13:20 weer de lessen beginnen maar dat gaat voor de eindexamen kanidaten niet door :P\r\n\r\nBovendien gaan een paar gasten uit mijn klas \"Splinter Cellen: door de school met bivakmutsen en M16\'s. Dus dat wordt wat :S
Link naar reactie
Tegenwoordig kun je ook rijlessen nemen in een simulator, heb ik ook nog in ingezeten met mijn rijlessen. Daarin mag je al wel lessen cq oefenen als je nog geen 18 bent. Maar ik kan je verzekeren, het is best aardig, maar absoluut niet te vergelijken met \'real life\'. Je voelt namelijk totaal niks: remmen, optrekken, bochten, je blijft gewoon stil op je stoel zitten. Dat is in sommige situaties in de echte auto wel anders! :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...