Ga naar inhoud

AEG L8FEE845 Wasmachine start niet


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik zit met een probleem met onze wasmachine. 

Wasmachine krijgt voeding.

Alle bedieningsknoppen werken maar de machine start en draait niet.

Neemt geen water en begint ook niet met afpompen.

Programma tijd daalt wel, maar er gebeurt niets.

Ook duurt het heel lang  ( + 5 min ) alvorens de deur geopend wordt, nadat men op pauze heeft gedrukt.

Op de printplaat zie ik niet direct iets verbrand of iets wat zichtbaar defect is.

Hopelijk heeft iemand dit ook ooit meegemaakt.

Machine is nog niet zo oud, en eigenlijk weinig gebruikt .

20220314_141832.jpg

20220319_134112.jpg

20220319_134525.jpg

Link naar reactie
  • Lampje wijzigde de titel naar AEG L8FEE845 Wasmachine start niet

Ik zou graag wat foto's willen zien van de printplaat en dan niet op het forum plaatsen, maar in originele grootte plaatsen in bijv. google photo.

De foto's niet flitsen, en veel licht gebruiken en speciaal de soldeer zijde met de relais solderingen in een detail opname.

Met uiteraard ook een overzichtsfoto voor de oriëntatie.

En hier de link plaatsen.

Want om dit soort fouten op te sporen, moeten we de foto's extreem uitvergroten en kunnen we bij gecomprimeerde foto's alleen maar wazige blokken zien.

Wordt er ook een foutcode aangegeven?

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
31 minuten geleden, Lampje zei:

Ik zou graag wat foto's willen zien van de printplaat en dan niet op het forum plaatsen, maar in originele grootte plaatsen in bijv. google photo.

De foto's niet flitsen, en veel licht gebruiken en speciaal de soldeer zijde met de relais solderingen in een detail opname.

Met uiteraard ook een overzichtsfoto voor de oriëntatie.

En hier de link plaatsen.

Want om dit soort fouten op te sporen, moeten we de foto's extreem uitvergroten en kunnen we bij gecomprimeerde foto's alleen maar wazige blokken zien.

Wordt er ook een foutcode aangegeven?

beste , er is geen fout code ?  

Link naar reactie
34 minuten geleden, Lampje zei:

Ik zou graag wat foto's willen zien van de printplaat en dan niet op het forum plaatsen, maar in originele grootte plaatsen in bijv. google photo.

De foto's niet flitsen, en veel licht gebruiken en speciaal de soldeer zijde met de relais solderingen in een detail opname.

Met uiteraard ook een overzichtsfoto voor de oriëntatie.

En hier de link plaatsen.

Want om dit soort fouten op te sporen, moeten we de foto's extreem uitvergroten en kunnen we bij gecomprimeerde foto's alleen maar wazige blokken zien.

Wordt er ook een foutcode aangegeven?

https://photos.app.goo.gl/KDQ8CBGwiLAtaPUv7

Link naar reactie

Aan de hand van het serienummer, zie ik dat jouw machine eind juli 2020 gefabriceerd is.

Op de print zie ik een aantal contacten, ook bij de maakkontakten van de relais, die verdacht zijn.

Hier zou ik zelf niets aan doen en de garantie claimen.

Deze machine is te jong, om zelf aan te sleutelen.

Want garantie, dat ik alles gevonden heb, wat er aan de hand kan zijn, kan ik je helaas niet geven.

  • Like 1

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...