Ga naar inhoud

AEG Lavamat Turbo Mod. L12720 Type P6357489 Prod no. 914601688 00 lekt water


Aanbevolen berichten

AEG Lavamat Turbo Mod. L12720 Type P6357489 Prod no. 914601688 00

Na een periodieke filter schoonmaak is de wasmachine water gaan lekken. Geen foutmelding dat ik weet.
Ik heb de filter pomp weer gecheckt en die is schoon. Schoepjes draaien. Als ik machine aanzet lijkt alles normaal (display brandt, geen foutmeldingen) maar na op de Start/Pauze knop drukken gebeurt er niets.

ik heb de stroom eraf gehaald en allerlei combinatie knopjes geprobeerd maar er verandert niets. Iemand suggesties?

Link naar reactie

Hoi @Dogcow

Ik heb een nieuw topic aan jouw vraag gewijd. Het topic waar je je vraag eerder had gesteld, is alweer van een tijd geleden en bevat oude informatie. Hierbij de link naar dat topic zodat je wel alle informatie daar kunt teruglezen.

We kunnen community leden beter helpen als we daar een apart topic aan wijden. Dat is ook overzichtelijker.

Je geeft aan dat je geen foutmelding ziet. Maar zie je toevallig bepaalde lampjes branden op je display? De combinatie van brandende lampjes staat vaak voor een specifieke foutmelding.

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb het vermoeden dat er water op de bodemplaat staat, dan blokkeert de vlotter het geheel.

Dus hou de machine eens wat achterover en laat de bodem drogen.

Hoewel ik op de tekeningen niets in deze richting kan vinden.

aangepast door Lampje
  • Like 1

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
8 uren geleden, Alex zei:

Ik heb een nieuw topic aan jouw vraag gewijd. (...)

Je geeft aan dat je geen foutmelding ziet. Maar zie je toevallig bepaalde lampjes branden op je display? De combinatie van brandende lampjes staat vaak voor een specifieke foutmelding.

Dank je Alex. Om je vraag te beantwoorden: nee, geen lampjes. Alles is “normaal”.

 

7 uren geleden, Lampje zei:

Ik heb het vermoeden dat er water op de bodemplaat staat, dan blokkeert de vlotter het geheel.

Dus hou de machine eens wat achterover en laat de bodem drogen.

Hoewel ik op de tekeningen niets in deze richting kan vinden.

De wasmachine staat in een bak dus dat zou zeker kunnen. Ik ga kijken of er nog wat uit loopt en/of het misschien vanzelf over gaat als het van binnen opgedroogd is. Dank je voor je suggesties en het meedenken!

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...