Manuel Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 (aangepast) Welkom op de community @kareltje51, Als het de eerste keer is dat je deze melding krijgt zitten de pads waarschijnlijk nog niet helemaal vol, maar is wel het maximaal aantal pagina's bereikt dat je mag printen ermee. Je zou hiervoor contact op kunnen nemen met de Epson helpdesk. (Al weet ik niet precies wat zij zullen aangeven.). Je kunt ook de teller resetten met een programmatje. Let op!! Hierna kan het zijn dat je geen garantie meer hebt/krijgt van Epson. Het programmatje is hier te downloaden en als je onderstaande instructies volgt zou het moeten lukken: Start het programma en kies de optie Protection Counter om zo de huidige en maximale aantal prints uit te lezen. Check of deze matchen, als dit zo is kun je deze gaan resetten. Ga naar Protection Counter en kies de Reset protection counter Klik hierna op Clear counter overflow om de teller op 0 terug te zetten. Herstart vervolgens je computer en probeer of je weer kunt printen! Met vriendelijke groet, Manuel -- Ps: Ik heb het programma zelf niet eerder gebruikt maar wel een virusscan gedaan op virustotal hiervoor. 21 januari 2022 aangepast door Manuel 1 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Alex Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 hey kareltje51, Heb je wat aan de oplossing van Manuel? Hoor het graag. @Manuel dank weer voor de hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen