Ga naar inhoud

Zanussi ZFW 5140 p foutcodes


Aanbevolen berichten

De wasmachine heeft de laatste was kletsnat afgeleverd 

de volgende was heeft hij water gepakt en daarna werd het stil zonder knipperende lampjes 

Via dit forum weet ik van hoe je foutcodes kunt vinden (aanzetten en extra kort en start stop knop)

nou knipperen de toeren, uren, extra kort, hoofdwas, extra spoelen en einde groen in die volgorde 

daarna de start pauze knop rood en begint het weer opnieuw

wie weet raad?

Link naar reactie

Ik denk dat  je het aanzetten van de testmode wel van het forum hebt geleerd maar het uitzetten nog niet?

Zet de keuzeschakelaar eens op nul, dan naar stand 1 en dan weer terug.

Dan zal hij wel uit de testmode zijn.

Omdat je het PNC nummer niet vermeld hebt, kan ik niet zeker stellen hoe jouw bedieningspaneel er uit ziet.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

1632268389_Bedpaneel.thumb.png.0c66c6c6ad614e194548117e328dd879.pngHet is mogelijk dat als de machine het niet voor elkaar krijgt om de trommel voor het centrifugeren in balans te krijgen dat hij na een aantal pogingen er mee stopt.

Dan zal je geen storingscode zien. 

Voor de testmode toetsen 5 en 6 gelijktijdig drukken en schakelaar van nul naar stand 1

Zanussi zwf14070w1 test mode en uitlezen foutcode

aangepast door Lampje
toevoegen tekening

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo Alex

Het uitlezen van de code is niet gelukt.

Ik heb er professionele hulp bij gehaald en die heeft de koolborstels er uit gehaald

Ze waren helemaal op. Op site van de community heb ik gezocht naar koolborstel en een verwijzing gevonden.

Daar kosten koolborstels 35€ per stuk plus 5€ verzendkosten.

Ik ben naar de plaatselijke onderdelenwinkel gegaan en heb nu voor 25€ de wasmachine weer aan de gang

Toch bedankt voor de moeite en excuses voor de late reactie

Groeten

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...