Ga naar inhoud

Marijnen CMF Florijn, foutcode E41


Ga naar oplossing Opgelost door Lampje,

Aanbevolen berichten

Dat is foutcode E31 waarde analoge druksensor buiten marges.

Dus haal de kap er maar af haal de slang van de druksensor en blaas hem goed door.

Het kan ook zijn dat er een stekkerverbinding slecht is of dat de stekker los ligt.

Wat foutcodes betreft moet je zoeken onder de Electrolux AEG fouten, want daar komt Marijnen vandaan.

aangepast door Lampje
tikfoutje

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
53 minuten geleden, MarcelB1965 zei:

Kan het foutmelding E 41 zijn, gezien het (bovenstaande) patroon?

E41 staat voor 'deur is open', meestal Deurslot defect

Je stelde dat eind lampje 3 maal knipperde, dan kan het natuurlijk geen foutcode 41 zijn, maar moet het 31 zijn.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Ja nu zie ik het.

Was wat handiger geweest als je

1 X start/stop en 4 X Einde had getikt.

Ja, dan is het E41

Als je alle gegevens van het machineplaatje vermeldt, dan kan ik je daar ook in verder helpen.

Want vaak is dat een standaard microschakelaar, waarvoor je geen heel slot hoeft te vervangen.

 

  • Like 1

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Oplossing

Ja dat denk ik wel, het slot is moeilijk te vinden zoek eens naar deurslot Marijnen en vergelijk de jouwe met het plaatje.

ik kom nummers #9028684 en 1240349017 tegen maar durf niet met zekerheid te stellen dat het goed is.

Deze firma lijkt hem te hebben https://www.wasmachineparts.nl/deurrelais-deursloten-deurschakelaars-/189-marijnen-cmfdukaat-deurrelais-art-1240349017.html

aangepast door Lampje

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om het je nog makkelijker te maken, heb ik dit filmpje in de aanbieding:

 

Deurvergrendeling AEG, Electrolux, Marijnen, Zanker Frontlader vervangen (Servicetechniker)

En als je goed kijkt zit er een klein microschakelaartje op, deze zijn voor een paar centen te koop, als het alleen het contact is wat problemen geeft. Geef alle gegevens, die er op staan, maar eens door dan kijk ik waar je deze kunt kopen.

aangepast door Lampje
toevoeging microschakelaar los te koop

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...