Gerhard Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 IK wil inloggen op power bi maar staat op een of andere manier ingesteld op authenticator maar daar krijg ik geen code. Ik wil de authenticator uitschakelen maar dit lukt niet omdat ik niet kan inloggen. Quote Link naar reactie
0 Manuel Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Hoi @Gerhard Welkom op de community! Probeer je in te loggen met een werk account of een privé account? 🙂 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
0 Gerhard Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2021 Hallo, ik probeer in te loggen via het werkaccount. Ik blijk zowel een werk- als privé account te hebben op hetzelfde mailadres maar bij het werkaccount gaat het mis. Quote Link naar reactie
0 Manuel Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 1 uur geleden, Gerhard zei: Hallo, ik probeer in te loggen via het werkaccount. Ik blijk zowel een werk- als privé account te hebben op hetzelfde mailadres maar bij het werkaccount gaat het mis. Zou je eens eerst willen inloggen op outlook.com en dan als je ingelogd bent naar powerbi 🙂 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Vraag
Gerhard
IK wil inloggen op power bi maar staat op een of andere manier ingesteld op authenticator maar daar krijg ik geen code.
Ik wil de authenticator uitschakelen maar dit lukt niet omdat ik niet kan inloggen.
Link naar reactie
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen