Ga naar inhoud

Facebook geeft melding 'account niet beschikbaar' Wat kan ik doen?


Aanbevolen berichten

Op 1-10-2021 om 14:35, Alex zei:

Wanneer Facebook of een andere app/website niet werkt, is het handig om eerst na te gaan of andere applicaties of websites wel werken. Is dat het geval? Google dan even om na te gaan of er misschien sprake is van een storing van de betreffende website of app.

Word je daar niks wijzer van? Volg dan de volgende tips:

- Controleer of je internet verbinding werkt

- Ververs/start de app of website

- Ook geen resultaat? Probeer dan een andere browser

Andere handige tip. Vraag iemand in je omgeving of hij/zij hetzelfde probleem ervaart. Met bovenstaande tips verhelp je waarschijnlijk het probleem.

Helaas heb ik geen knop 'ga naar nieuwsbericht' en krijg ik deze melding al meer dan een jaar. Wel heb ik een knop 'instellingen' en 'afmelden' maar als ik die gebruik krijg ik dezelfde foutmelding. Inloggen lukt alleen via een mobiel. Het betreft trouwens een zakelijke account. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Erg onhandig zo!

Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Facebook geeft melding 'account niet beschikbaar' Wat kan ik doen?

Welkom op de community @Sportfondsen

Ik heb jouw vraag even een eigen topic gegeven. Zo blijft het overzichtelijk. Het topic waar jij je vraag had gesteld is ook al een aantal jaar oud.

Vreemd dat het op mobiel wel werkt, maar niet op desktop. Kun je een screenshot sturen van wat je precies ziet zodra je probeert in te loggen? En om welk account gaat het precies? Dan kan ik kijken of ik het account wel gewoon via Facebook kan vinden.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi @Alex,

Ik ervaar dit probleem al meer dan een jaar en nu het (weer) rustiger is probeer ik het op te lossen, tussentijds werkte ik gewoon via m'n mobiel op de pagina. Het betreft een bedrijfspagina van onze BV. Een pagina waar twee andere pagina's (andere divisies) onder hangen. Ik zal hieronder een screenshot plaatsen.

Zoals je ziet heb ik helaas ook geen mogelijkheid om naar het nieuwsbericht ofzo te gaan, zodat ik via een omweg op de pagina kan komen.

Meestal werk ik vanaf mijn mobiel via de app 'Business Suite' maar de laatste tijd merk ik dat de posts die ik hierop maak niet altijd te zien zijn. In dat geval gebruik ik de gewone facebook app. Maar ook dit is vreemd. Op de een of andere manier lijkt het niet synchroon te lopen.

Kan jij mij helpen? Ik zou al blij zijn als ik weer gewoon via de pc kan inloggen. Ik heb de cache en cookies al eens verwijderd en de geschiedenis gewist, helaas zonder resultaat.

Foutmelding Facebook.jpg

aangepast door Sportfondsen
Link naar reactie

De afbeelding is helaas niet zo duidelijk. Ik wilde namelijk de betreffende Facebook pagina via Facebook opzoeken. De melding die je krijgt, levert niet echt waardevolle informatie op via Google. Ik ken dit probleem niet en mijn collega's van de techredactie ook niet. Ik vermoed dat je het beste contact kunt leggen met Facebook zelf. Of had je dat al geprobeerd?

Link naar reactie

Ik ben helaas niet bekend met het probleem, maar ik vind wel wat info over 'grijze accounts'. Ik kon op jouw afbeelding niet goed lezen wat er naast jouw accountnaam stond. Maar dat is dus 'grijs account'.

https://www.facebook.com/help/187316341316631

Hier staat het e.e.a. over 'grijze accounts' uitgelegd. Het houdt volgens mij in dat jij met zo'n grijs account geen beheerder van de pagina bent. Zijn er meer mensen die een rol hebben binnen deze pagina? Zo ja, dan kunnen zij jou bijv. beheerder maken.

Overigens staat op de pagina van de hierboven gegeven link, ook aangegeven hoe je van zo'n grijs account af kunt komen. Dat zou je ook nog kunnen proberen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 8-12-2021 om 14:58, Alex zei:

Ik ben helaas niet bekend met het probleem, maar ik vind wel wat info over 'grijze accounts'. Ik kon op jouw afbeelding niet goed lezen wat er naast jouw accountnaam stond. Maar dat is dus 'grijs account'.

https://www.facebook.com/help/187316341316631

Hier staat het e.e.a. over 'grijze accounts' uitgelegd. Het houdt volgens mij in dat jij met zo'n grijs account geen beheerder van de pagina bent. Zijn er meer mensen die een rol hebben binnen deze pagina? Zo ja, dan kunnen zij jou bijv. beheerder maken.

Overigens staat op de pagina van de hierboven gegeven link, ook aangegeven hoe je van zo'n grijs account af kunt komen. Dat zou je ook nog kunnen proberen.

Heb je hier wat aan?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...