Frits Raaf Geplaatst: 17 juni 2015 Delen Geplaatst: 17 juni 2015 Account tijdelijk niet beschikbaar. "Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege een probleem met de site. Wij verwachten dat dit probleem spoedig zal worden verholpen. Probeer het opnieuw over een paar minuten." Die paar minuten zijn allang voorbij, maar FB is nog steeds onbereikbaar. Probleem doet op iPad en in Safari voor. Nog niet kunen checken op een Windows pc. Quote Link naar reactie
Frits Raaf Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2015 Ondertussen werkt het weer. Vreemd, want op andere FB-accounts waren er geen problemen. Quote Link naar reactie
antien Geplaatst: 18 maart 2021 Delen Geplaatst: 18 maart 2021 ik krijg dezelfde melding, maar ik zie geen antwoord/oplossing Quote Link naar reactie
Peter1234567 Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 @antien Mijn account krijgt ook al een paar dagen dezelfde melding. Geen idee wat daaraan te doen is. Quote Link naar reactie
Peter1234567 Geplaatst: 21 maart 2021 Delen Geplaatst: 21 maart 2021 Vandaag geprobeerd gewoon een (niet bestaande) facebook pagina op te roepen. https://www.facebook.com/haha Daarna krijg ik een melding: deze pagina is niet beschikbaar. Daaronder staat dan echter een knop: "Naar het nieuwsoverzicht". Zo kom je op je eigen pagina. Raar maar waar. Quote Link naar reactie
GHF Geplaatst: 29 maart 2021 Delen Geplaatst: 29 maart 2021 @Peter1234567 Bedankt voor de tip, dit werkt!! Helaas is dit dan wel de nieuwe manier van inloggen, want als ik fb afsluit en weer opstart komt de melding weer in het scherm te staan. Quote Link naar reactie
Oplossing Alex Geplaatst: 1 oktober 2021 Oplossing Delen Geplaatst: 1 oktober 2021 Wanneer Facebook of een andere app/website niet werkt, is het handig om eerst na te gaan of andere applicaties of websites wel werken. Is dat het geval? Google dan even om na te gaan of er misschien sprake is van een storing van de betreffende website of app. Word je daar niks wijzer van? Volg dan de volgende tips: - Controleer of je internet verbinding werkt - Ververs/start de app of website - Ook geen resultaat? Probeer dan een andere browser Andere handige tip. Vraag iemand in je omgeving of hij/zij hetzelfde probleem ervaart. Met bovenstaande tips verhelp je waarschijnlijk het probleem. Quote Link naar reactie
Aida Geplaatst: 10 uren geleden Delen Geplaatst: 10 uren geleden Ik heb al enkele dagen de melding dat mijn account tijdelijk niet beschikbaar is. Wanneer ik op fb wil aanmelden krijg ik de melding dat er een probleem is en dat zij hier zo snel mogelijk iets aan gaan doen. Ik geraak al 5 dagen niet op mijn account maar krijg wel mails dat er meldingen zijn. Hoe kan dit verholpen worden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen