Ga naar inhoud

Sportfondsen

Lid
  • Aantal items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Sportfondsen's prestaties

Nieuwkomer

Nieuwkomer (1/8)

  • Eerste reactie

Recente badges

0

Reputatie

  1. Er staat trouwens bij de melding dat het een 'grijze' account is, een bedrijfspagina. Zou dat ermee te maken hebben? Enig idee hoe ik dat oplos?
  2. Tja .. maar daar zit 'm juist het probleem. Ik kan niet inloggen, krijg direct een foutmelding. Andere opties?
  3. Beste Alex, Bedankt voor het bericht. Ik wil best zelf met Facebook contact opnemen, dat was ik in eerste instantie van plan, maar ik heb geen contactgegevens. Heb jij die voor mij?
  4. Hoi @Alex, Ik ervaar dit probleem al meer dan een jaar en nu het (weer) rustiger is probeer ik het op te lossen, tussentijds werkte ik gewoon via m'n mobiel op de pagina. Het betreft een bedrijfspagina van onze BV. Een pagina waar twee andere pagina's (andere divisies) onder hangen. Ik zal hieronder een screenshot plaatsen. Zoals je ziet heb ik helaas ook geen mogelijkheid om naar het nieuwsbericht ofzo te gaan, zodat ik via een omweg op de pagina kan komen. Meestal werk ik vanaf mijn mobiel via de app 'Business Suite' maar de laatste tijd merk ik dat de posts die ik hierop maak niet altijd te zien zijn. In dat geval gebruik ik de gewone facebook app. Maar ook dit is vreemd. Op de een of andere manier lijkt het niet synchroon te lopen. Kan jij mij helpen? Ik zou al blij zijn als ik weer gewoon via de pc kan inloggen. Ik heb de cache en cookies al eens verwijderd en de geschiedenis gewist, helaas zonder resultaat.
  5. Helaas heb ik geen knop 'ga naar nieuwsbericht' en krijg ik deze melding al meer dan een jaar. Wel heb ik een knop 'instellingen' en 'afmelden' maar als ik die gebruik krijg ik dezelfde foutmelding. Inloggen lukt alleen via een mobiel. Het betreft trouwens een zakelijke account. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Erg onhandig zo!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...