Ga naar inhoud

toetsenbord problemen


DinadH

Aanbevolen berichten

Eigenlijk alleen problemen met m'n backspace toets. zodra ik een woord wil weghalen dan maakt hij er een ander woord van. Of gaat hij terug in de alinea erboven en pakt random een woord die hij dan weg haalt. zo frustrerend. nu ik in een ander programma zit werkt hij eigenlijk gewoon naar behoren en kan ik er niks geks in vinden of van maken. Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd, maar hij blijft het toch doen. Dit vooral in het programma word in mijn Chromebook. (Acer Chromebook R13). Waar zou dat nou aan kunnen liggen?? Alvast bedankt! Groeten Dina

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi @DinadH. Welkom op de community.

Om je vraag goed te kunnen beantwoorden, heb ik even contact gezocht met onze tech redactie. Ze geven het volgende door:

Heb je al gekeken naar de instellingen voor automatische correcties op je Chromebook? Via het volgende stappenplannetje zou je daar kunnen komen en dit uitschakelen:Automatische correctie of spellingcontrole inschakelen:

1.    Log in op je Chromebook als je dit nog niet hebt gedaan.

2.    Selecteer rechtsonder de tijd. Of druk op Alt + Shift + s.

3.    Selecteer Instellingen .

4.    Selecteer onder Apparaat de optie Toetsenbord  Taal- en invoerinstellingen wijzigen.

5.    Selecteer Invoermethode.

6.    Selecteer naast het ingeschakelde toetsenbord de optie Nieuw tabblad .

7.    Kies naast 'Automatische correctie' het gewenste autocorrectieniveau. Tip:Als je meer correcties wilt krijgen als je typt, kies je Hoog.

Kun je laten weten of dit je probleem oplost?

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Doordat jij in oktober een vraag hebt gesteld op de community maak je kans op te gekke prijzen. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...