Ga naar inhoud

video's op dvd branden lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil video's op dvd branden maar dat lukt niet. Ik krijg dan de melding: Brandproces mislukt er werden fouten logbestand aangemaakt.als u goed kan helpen om proberen te diagnostieren. Ik heb al nero9 eraf gegooid en cc cleaner er over heen gegooid en opnieuw geinstalleerd. Maar dat helpt niet. Of moet ik de computer opnieuw installeren. Ik heb een keer een systeem copy gemaakt en een backup.Als ik de systeem copy terug zet formateer die de harde schijf ook. Of kan ik beter Terug zetten naar de fabrieks instelling en dan de backup terugzetten alvast bedankt bart rutten
Link naar reactie
Lastig nu te zeggen waar het in zit. Als je een goed werkende pc hebt en je plaatst Nero met goed gevolg dan zou het moeten werken. Het log van Nero zou je een aanwijzing kunnen geven waar er een fout zit, eventueel kun je ook even kijken in de Windows logs . Heb je geen enkel idee dan zou je even van voren af aan kunnen beginnen inderdaad: dan weet je sneller waar er iets fout zit. Maak een image van je huidige Windows installatie en installeer Windows dan opnieuw om mee te testen, de image kun je gebruiken om eventueel later weer je huidige Windows installatie terug te krijgen. Ook kun je het proberen met een oudere system copy al weet ik niet precies wat dat is, het is in ieder geval het proberen waard te werken met een oudere versie van je huidige Windows. Je zult hoe dan ook systematisch moeten werken (stap-voor-stap) vanaf een goed werkend systeem, dan opbouwen om dan te kunnen bepalen waar het fout gaat en waar dan de fout zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...