Ga naar inhoud

HTC smartphone in netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil met mijn smartphone bestanden van mijn computer(s) uitwisselen. Wanneer ik op mijn smartphone m.b.v. ES-File Explorer naar mijn LAN verbindingen kijk dan zie ik 3 apparaten: EM7280 Mediaplayer, bedraad, naam is: het IP adres ASUS-laptop, WiFi, naam ‘Asus-PC.lan’ PC, bedraad, naam ‘user-PC.lan’ Kies ik de mediaplayer dan kan ik zondermeer bij de bestanden die daar staan. Voor de PC en de ASUS wordt gevraagd om een ‘Gebruikersnaam’ en ‘wachtwoord’. Daar ligt het probleem. Ik weet niet welke naam/wachtwoord wordt bedoeld. Op zowel de laptop als op de PC meld ik mij aan als administrator zonder wachtwoord. Onder ‘Thuisgroep’ vind ik een wachtwoord. Dat gebruik nooit maar heb geprobeerd hiermee de verbinding op te zetten. Als gebruikersnaam kan ik niets anders bedenken dan de naam die onder ‘Gebruikersaccounts’ staat en genoemd wordt wanneer ik mij moet aanmelden. Helaas lukt het mij niet een verbinding te maken met PC of laptop. De verbinding tussen PC, laptop en Mediaplayer werk prima. Vraag: Kan het ook zonder gebruikersnaam/wachtwoord en zo nee, waar haal ik dan die gegevens vandaan. Ik zou erg blij zijn met een oplossing. PC (64bit): Win. 7 Pro Laptop: ASUS Win. 7 Home Premium Smartphone: HTC Desire-X, Android 4.1 Groet Karel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...