Ga naar inhoud

Welk muziekje luister jij nu?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    334

Ik hoofdzakelijk jaren 70-80, niet dat gevoelloze en vooral niets inhoudende trance, hiphop van nu. Muziek van nu heeft generlei waarde. Op de vraag waarom oude nummers in een nieuw (verkracht) jasje worden gestoken...is alleen maar 1 antwoord mogelijk...artiesten zijn inspiratieloos...gaan even spitten in hun jeugd en vinden dan dat ze op zo'n nummer kunnen verder borduren. Hoorde laatst een zwaar verkracht nummer van Pink Floyd - Another Brick in The wall. Absoluut waardeloos...sneller ritme, sampletje eronder en dan denken deze schoften zo'n nummer op te krikken? Ze moesten zich schamen!
Link naar reactie
[quote:7b7b5ca9fb="NoepZor"]Tsja mening, ik vind juist dat gitaarspel en softie gedrum geen zak aan, dan liever een lekkere beat en wat lekkere samples eronder 8) Er wordt meestal wel een eigen draai aan dat soort nummers gegeven, en waarom die minachting? Zie het als compliment voor die "ouwe rotzooi"[/quote:7b7b5ca9fb] Ouwe rotzooi?, de grondleggers van de muziek waar ze vandaag de dag nog wat van kunnen leren maar nee...ik bedoel kijk nou zelf wat voor shitzooi er in de top 40 van vandaag zit, op misschien 1 of 2 uitzonderingen daar gebleven. De rest mag nauwelijks een naam hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...