Ga naar inhoud

Welk muziekje luister jij nu?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    334

[quote:37ef51691d="computer_nerdo"][quote:37ef51691d="NoepZor"]97.3 op een draagbaar radio'tje 8)[/quote:37ef51691d] Heb je Zulke mooie speakers en dan luister je naar je draagbare radio? :P Rage against te machine - Sleep now in fire[/quote:37ef51691d] Mja die ontvangt geen FM he, zoals andere logitech setjes wel doen :lol:
Link naar reactie
[quote:5c8f050a33="NoepZor"][quote:5c8f050a33="computer_nerdo"][quote:5c8f050a33="NoepZor"]97.3 op een draagbaar radio'tje 8)[/quote:5c8f050a33] Heb je Zulke mooie speakers en dan luister je naar je draagbare radio? :P Rage against te machine - Sleep now in fire[/quote:5c8f050a33] Mja die ontvangt geen FM he, zoals andere logitech setjes wel doen :lol:[/quote:5c8f050a33]http://www.nederland.fm :wink:
Link naar reactie
When I meet God, van Marillion. Kwam net spontaan boven toen ik in de keuken een kwarktaart aan het maken was. En het is zo'n goddelijk lekker nummer. Dus nu achter de pc de mp3 maar even aangeklikt. Dit weekeinde is Marillion weekeinde in Port Zeelande. Geloof dat ht hele park is afgehuurd. Zo'n liefhebber ben ik niet maar vind het wel erg vermakelijk dat een band zoiets doet. Die zitten dus een heel weekeinde met de echte fans in zo'n park, doen meerdere optredens, fans kunnen inschrijven en zelf meespelen on stage met hun favoriete nummers en weet ik veel meer. ALtijd erg leuk om later de verslagen van te lezen. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...