Ga naar inhoud

World of Warcraft part III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    325

[quote:4cd7af9172="TeH.SMooSH"]Waarschijnlijk! is Mage de enige class die warlock kan verslaan.. en hunters denk ik.. maar tegen Paladin hebben ze weinig kans.. priest's zijn ook lastig. Warriors zijn te snel.. Rogue's te dichtbij en druids kunnen ook healen en lastig zijn[/quote:4cd7af9172]Hehe dat is nogal weinig... Hoe denk jij dat het gevecht eruit ziet tegen een Warrior? Hier de classes in volgorde van moeilijkheidsgraag voor mijn Demonology lock (mits het een redelijk tot goeie speler is. Slechte spelers daar gelaten): Moeilijk tot onmogelijk: Rogue Shaman (alliance locks only!) Shadow-priest Redelijk: Paladin (horde locks only!) Warlock (destruction specced zijn het makkelijkst. Affliction het lastigst en demon is een mirror, net wie er beter is.) Warrior (fury-specced) Makkelijk: Hunter Mage Druid (feral of mana) Warrior (defense-specced) Holy-priest Overigens is Death Coil aangepast, er zit nu een auto-fear op van 3 sec. Geeft mij de tijd om zelfs 2-maal een fear te casten. Cooldown is 2 min. dus dat is redelijk kort (zelfde als WoTF). Klinkt misschien arrogant maar ik heb al redeljik vaak gepvp'd en kan wel zeggen met welke classes ik het meeste moeite heb. Kan nou niet zeggen dat ik een ontzettende moeite heb met pala's en ik heb er toch een aantal gekilled (kan me niet voorstellen dat ze állemaal slecht zijn).
Link naar reactie
Op de normal servers vind ik de pvp kwaliteit van de mensen vaak bagger. Ze beginnen vaak te laat met bg's en duals doen ze bij ons ook weinig. Ik heb met mijn 27 warrior een 35caster de pan in gehakt... zijn reactie. "Im 8lvls higher how can this be? You did not stand still could not cast....." Het niveau wat ik vaak tegen kom. Ze zijn helemaal gewend aan de ai van de creeps (die voor je blijven staan en niet huppelen) Alleen op 50+ gaan ze veel bg doen en doen ze "veel" ervaring op!
Link naar reactie
[quote:eb0e14eedd="TeH.SMooSH"]Ik suggereer niets mate :) Uit mijn ervaring heb ik geen moeite met warlocks.. alleen priest's met hun irritante mana absorb ding gedoe.. Nou valt mij wel op dat ik 1 van de sterkere pala's ben want ik versla ook lvl 60's al[/quote:eb0e14eedd]Oh ok. Ik voelde de neiging op de komen voor de locks =). In principe kan elke char goed zijn en komt het op de speler neer wie er wint (er zijn maar weinig combinaties waarin de 1 altijd wint van de ander. Rogue vs mage/lock is 1 van de weinige). Ik kan alleen met mijn warrior niet veel gevechten winnen maar vaak ben ik ook met een mob bezig als ze komen en ze zijn vaak niet alleen. (laatst een priest+mage tegen gehad, dat legde ik dus af). @therasan; ik had met mijn mage een keer een duel toen ik nog lvl 5 was en hij was lvl 9. Hij won uiteraar en zijn reactie was: learn. Ik had echt zoiets van; tjees wat een looser ;).
Link naar reactie
Ik wilde bijna zeggen; alliance he maar ja, niet alle spelers zijn zo als die gast :). Ik heb ook leuke duelletjes gehad met mijn pala tegen een priest (die won ik wel maar met heeel veel moeite hehe :)). @TeH.SMooSH; mijn mage, pala en druid zitten op een andere server en het was tegen een mede-alliance genoot dus dat zou helaas nooit werken :(. Ik had laatst met mijn warrior op horde nog een uitdaging van een lvl 43 druid, die heb ik maar uitgezwaait (had er ook totaal geen zin in op dat moment). Wat is jullie ervaring eigenlijk mbt horde - alliance? Ik heb geen hoge chars bij de alliance maar ik krijg veel sneller duel-challenges dan bij de horde (bij de crossroads willen ze nog wel eens duellen maar dan ben je zelf ook al 13+ en ze zijn daar vaak van hetzelfde lvl. Bij de alliance willen ze nog wel eens veel hoger zijn of blijven ze je challengen).
Link naar reactie
Mijn ervaring met horde is ---> kindjes van 3 jaar.. onze horde op de server gankt er maar op los.. vol geconcentreerd op irriteren van spelers en corpsecampen en meer zielig gedrag. Ik gank zelf nooit tenzij ik geganked word dezelfde dag. En als ik me goed verveel dan knal ik me rogue op hillsbrad en dan nietsvermoedende lvl 20-35 pakken * 1 hit kill*
Link naar reactie
[quote:46c52a24c1="Therasan"]Ik ga nooit in op een pvp challenge van de horde zonder mensen om me heen. Het gebeurt op normal servers nog wel eens dat ze je uitdagen en zodra je pvp bent knallen er ineens 3 rogues of anderen op je rug.. triest maar ze doen het :cry:[/quote:46c52a24c1]Hehe dat deed een horde gast een keer in booty bay. Hij zette zijn pvp aan en lachte een alliance uit. Die viel de horde aan en kreeg vervolgens alle bruisers achter zich aan :) :). @TeH.SMooSH Dat is juist wat ik van alliance hoor :). Mijn Troll warrior wordt vaak door meerdere '??' geganked of door spelers in een groepje. Horde zal ongetwijfeld ook ganken. Kinderachtige spelers heb je overal.
Link naar reactie
[quote:ec612faf19="TeH.SMooSH"]Ik speel bewust PvP dat benadrukt het Horde / Alliance gevoel. Ik vind alleen in battlegrounds het niet echt een soort van oorlog..[/quote:ec612faf19]Nadeel is alleen dat je in sommige gebieden niet alleen op pad kunt (hillsbrad, arathi highlands etc). Je moet wel een groepje regelen voor die missies :). Mijn lock zit op pve en ik moet er echt aan wennen met mijn warrior om niet steeds alleen op pad te gaan.
Link naar reactie
Rapier je kan echt geen goede 60 warrior aan hoor als warlock :P gebruik je altijd een imp of die succy ? ik kan eigenlijk alle classes wel aan { 60 Warrior met heel zooitje epic gear :) } , mages in 1vs1 zijn toch het moeilijkst { frost ] Edit : allakhazam profiel : http://wow.allakhazam.com/profile.html?375416 3x epic helm 2x epic boots ftw:\ hmm kan je niet zien in profiel , maar m'n bags zijn niet zo leeg als daar:P heb ook nog helm of wrath , helm of might , en van die fireresistance boots:) Ik een maand geleden : http://img81.imageshack.us/my.php?image=greyhornet3xv.jpg intussen Obsidian Edged blade , Legplates + Boots of might erbij. Ik nu : http://img81.imageshack.us/my.php?image=greyhornet21hb.jpg
Link naar reactie
@Rapier Itteressant om te lezen hoe een Warlock pvper het allemaal ziet. ik heb totaal geen ervaring met het spelen van een warlock. Ik heb alleen moeite met ze als ze me zien en DOT + fear combineren en zo. dan gaat het erg hard. @GreyHornet. Mooie gear man, ik zal ook is een screen maken van mijn level 60 rogue, alleen heb ik maar 1 epic item, rest allemaal blauw. niet zo spanned dus :)
Link naar reactie
Hmmz :p alles op mijn rogue is geloof ik groen.. alhoewel ik er wel weer hard aangewerkt heb.. hij heeft nu weer 3 blauwe items erbij*speel er haast nooit op* --> Stormshroud pants * zelf gemaakt * Tombstone breastplate en frostwispers belt ofzo. Verder ging ik nog met pally grinden en binnen anderhalf uur had ik --> 2 essences of air en 1 travelers backpack en nog wat greens ^_^ dat was dus zo een 60g bij elkaar.. Jummie
Link naar reactie
[quote:ddf16a99ff="Red Dragon"]@Rapier Itteressant om te lezen hoe een Warlock pvper het allemaal ziet. ik heb totaal geen ervaring met het spelen van een warlock. Ik heb alleen moeite met ze als ze me zien en DOT + fear combineren en zo. dan gaat het erg hard.[/quote:ddf16a99ff] Hehe ik heb een paar dagen wsg gedaan =). DOT + fear is niet een hele goede combi omdat de DOTS de fear doorbreken. DOTs werken in mijn optiek ook alleen tegen low-health chars zoals mages en hunters. Gisteren nog even geduelled tegen een mage en ging 1-1 maar moet er wel bijzeggen dat ik geen insta felhunter gebruikte (had succubus uit en geen zin om shards te burnen :)). 1 potje tegen de hunter legde ik af (zo een hoge ranged dps is te lastig voor mij en de felhunter die ik toen had werkte niet echt tegen hem ;)) en de druid bugde door het chainfearen door de grond . (hij deed een aantal full heals maar kon mij ook niet te pakken krijgen =), eigenlijk deed hij mij niet zo ontzettend veel dmg, alleen af en toe een charge in bearform maar hij spendeerde de meeste tijd in het proberen zichzelf in leven te houden en mijn mana op te krijgen. Had nog 1500/5269 toen hij doodging dankzij de bug). @GreyHornet. Tegen warriors gebruik ik de succubus. Enige manier om hem te stoppen en wat afstand de creeeren. De imp gebruik ik niet want die doet niks. Ik gebruik het liefst de felhunter tegen casters of de succubus tegen de rest. Voidwalker doet met de soullink nerf ook minder (kan hem gebruiken voor de start van het duel voor shield maar in battlegrounds geef ik de voorkeur aan de felhunter (+60 res to all). Ik heb alleen geen pvp ervaring op een pvp server met de lock maar als ik alleen loop gebruik ik altijd de vw (grind makkelijker dan een succubus).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...