Ga naar inhoud

World of Warcraft part III


Aanbevolen berichten

[quote:c830628c99="Therasan"]Ik zit hier op de coorperation founded by farmers de hele dag te denken hoe ik aan mijn set kom en hoe ik het snelst op lvl60 kom, waar ik vanavond ga raiden en hoe ik goud kan verdienen. eh... nee hoor ik ben niet verslaafd.[/quote:c830628c99]Vraag jeje ook altijd af wanneer je de kantine inloopt waarom de namen boven de mensen zijn verdwenen? :P :P.
Link naar reactie
  • Reacties 324
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    325

[quote:d929b50690="Therasan"]Ja dat heb ik dus ook.. Begon gisteren op mijn Boss in te slaan, fing tot mijn verbazing makkelijk neer... :wink:[/quote:d929b50690]You know when you're addicted to WoW when: 1. You say DING! each time you reach new level while riding elevator. 2. You say ROFL! as an answer to a funny situation 3. Wonder how much gold you would save if you went grinding for groceries instead of buying them in a store. 4. You are asking your wife how much stamina bonus gives this Curiously Tasty Steak she has just prepared. 5. You stopped drinking water because you don’t use mana 6. You are asking a salesman what level requires that Winter Coat of Armani 7. You are explaining your boss that you cannot perform certain tasks as your main profession level is too low. 8. You are bringing your kids to a Zoo, and asking the maintenance guy, where is the flight master of those Australian Striders. 9. Being lazy, seeing packed subway, you are furiously searching your bag for Hearthstone. 10. You wife wants to buy a new bag. You say that there is no need as you have 300 in Tailoring and if she can only help you with grinding those humanoids near the bus stop, you will make her 4 brand new rune bags. 11. You are wondering what kind of enchantments may be added to a spoon in order to improve fast eating. 12. You are calling police and telling them that someone stole your Epic Mount in the evening, and replaced with some Gnomish Diesel Garbage. 13. You are over feeding your dog, as you are afraid that it may turn against you. 14. You are opening presents on Christmas, and it is cloth. You say you don’t need that because you use only mail, and cloth offers not enough protection. Then you ask if anyone needs that, because otherwise you will roll greed. 15. You finish your e-mail with an emote /Farewell. 16. Your wife says you should fight with a boss for higher salary. You reply that you need a party for that because he is elite. 17. Your wife complains that you spend too much time alone. You reply that “this can be soloed”. 18. Office calls you on Tuesday, and asks why you are not working. You reply that everything is down on Tuesdays anyway, so what’s the reason. 19 Police stops you for over speeding, and they ask if you have some hidden speed boosting super charging devices in your car. You reply that this is called just Charge, and it is obtainable at low levels. Also, you add that it is completely ok with EULA, thus not illegal. /confused. 20. You are asking your kids: Do you n00bs need any help with homework related quests? 21. You find your self creating a thread such as this...
Link naar reactie
Zijn er al mensen Silithius bezig... het is een mooi stukje land geworden. De quests zien er leuk uit, heb er nu een gedaan waar ik de snakes moet killen (die jouw door de lucht schoppen) Moet nog ff wat druids vinden en killen.. ik wil nu zsm 60 worden.. minder raiden meer xp! BTW CT_Adds & CT_Raidmod zijn echt perfect!
Link naar reactie
[quote:d5e6931602="Rapier"][quote:d5e6931602="Therasan"]CT_Adds & CT_Raidmod zijn echt perfect![/quote:d5e6931602]Wat doen die modjes precies?[/quote:d5e6931602] CT_Raid kun je alle raidgroups in beeld krijgen, kiezen welke buffs je wilt zien en welke stats. Moeilijk uit te leggen maar voor bijv Pallys Priests Druids is het handig. ik ken ook andere classes die het gebruiken om te kijken waar ze kunnen bijspringen. Met CT_Adds heb je er veel bij. Iedere mine of herb word op de map gemarked. Je kan NPC's opslaan in de map. Ik heb mijn bars beter kunnen indelen. Ik zie van iedere buff de duration en krijg een waarschuwing als deze stopt. Auto open en inv all mail. Ik vind nog steeds nieuwe dingen
Link naar reactie
[quote:47e8be654d="Nightfire"]Vraagje, ik heb nu Cosmos alleen vind het niet echt een geweldige mod. Kan ik nu gewoon een andere mod eroverheen installeren zonder problemen, of moet ik eerst die cosmos op 1 of andere m anier verwijderen?[/quote:47e8be654d] dat is geen enkel probleem. ik gebruik 3 mods: cosmos, CT_Raid en een soort resource tracker (houdt bij waar alle mijnen/herbs/chests etc zijn die je gevonden heb) in principe maakt een mod 1 of meerdere mapje aan in worldofwarcraft\interface als je het spel opstart zie je in het scherm waar je je character kiest om mee te gaan spelen een knop Add-on. als je hier op klikt kaqn je eventuele dingen nog uitzetten die mogelijk conflicteren
Link naar reactie
Nadeel van de modjes zijn dat ze vaak niet meer compatible zijn met nieuwe releases. Dat is echt vervelend :(. CT_Raid moet ik nog een keer downen, het zien van alle party-members is wel belangrijk :). Zeker als je hun buffs kunt zien. Ik gebruik zelf een paar kleine modjes: Pvp timer Regen bar +24 bottom button bar Atlas Ik ga nog een modje downen waarmee ik mijn hp/mana ook in percentages kan zien en waarbij ik de hp/mana van mijn party-members kan zien.
Link naar reactie
[quote:0114d3aefe]+24 bottom button bar [/quote:0114d3aefe]Heet deze mod ook zo? Ik zoek namelijk al een tijdje naar een mod die mij die onderste balk kan 'uitklappen' Vooral als Warlock merk ik dat ik te weinig makkelijk benaderbare knoppen heb om mijn spells te gebruiken. Gebruik jij trouwens ook macro's? Mij lijkt een macro waar dit inzit wel makkelijk, maar ik heb geen flauw idee hoe ik zoiets moet maken. Bij het dubbelklikken op een creep: Pet erop afsturen en tegelijkertijd Immolate eroverheen gooien, het liefst dat de immolate NET klaar is vlak voor het moment dat mijn pet zijn doel heeft bereikt. Vervolgens Corruption. Kan dit met 1 druk op een knop?
Link naar reactie
[quote:632c559225="Vunce"][quote:632c559225]+24 bottom button bar [/quote:632c559225]Heet deze mod ook zo? Ik zoek namelijk al een tijdje naar een mod die mij die onderste balk kan 'uitklappen' Vooral als Warlock merk ik dat ik te weinig makkelijk benaderbare knoppen heb om mijn spells te gebruiken. Gebruik jij trouwens ook macro's? Mij lijkt een macro waar dit inzit wel makkelijk, maar ik heb geen flauw idee hoe ik zoiets moet maken. Bij het dubbelklikken op een creep: Pet erop afsturen en tegelijkertijd Immolate eroverheen gooien, het liefst dat de immolate NET klaar is vlak voor het moment dat mijn pet zijn doel heeft bereikt. Vervolgens Corruption. Kan dit met 1 druk op een knop?[/quote:632c559225]Ik weet niet de exacte naam maar als je op curse-gaming.com kijkt kom je hem vanzelf tegen (heb hem na 1.8 gedownload omdat mijn andere buttons het niet meer deden). Wat bedoel je eigenlijk met uitklappen? Je kunt die andere actionbars via options tevoorschijnhalen. Ik gebruik zelf geen macro's. Ik heb wel een paar macro's gemaakt die me iets laten zeggen als ik iemand summon (zodat ze ff meehelpen want anders zien ze het vaak niet =)). Dat van die creep doe ik handmatig. Ik stuur vw op attack (control+1) en cast immo tegelijkertijd. Vaak raakt de immo eerst maar de torment neemt de aggro over. Dan vervolgens de CoA en Corruption. Macro's voor dit zijn niet echt nodig hoor, in instances gebruik je geen dots maar Curse of Shadows en Shadowbolt (doet echt veel meer damage dan die dots). @ noctus: die pvp timer is idd voor mijn warlock die op de pve server zit. Ik wilde weten wanneer de pvp tag weer weg zou gaan =). Hij werkt overigens alleen maar als jij een alliance aanvalt. Als je een contested of controlled gebied inwandelt schiet hij wel aan maar werkt hij niet (e.g. de timer loopt zolang je erin zit maar reset zich niet zodra je het gebied uitgaat, hij zou dan pas op 5m moeten springen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...