Ga naar inhoud

World of Warcraft part III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    325

[quote:31689e58f3="TeH.SMooSH"]Is wel een leuke skil lijkt mij.. is beschikbaar op priest vanaf lvl 30. je kan ook de skills gebruiken die je vijand heeft. behalve als je een speler overneemt dan kan je alleen slaan * dacht ik *[/quote:31689e58f3]Klopt, alleen slaan. Je kunt niet alle skills gebruiken maar wel een aantal =). (heeft mijn broer een paar keer laten zien in de temple. Heerlijk die hex op een andere mob =))
Link naar reactie
[quote:a53bf51f6c="Therasan"]Ik vind het prachtig om te zien hoe een van de mob's volledig door zijn soortgenoten word geslacht. Leuker dan Sheep of Sap.[/quote:a53bf51f6c]Mooiste is nog om een caster te pakken die dan vervolgens vrij snel het loodje legt =). Dan ben je daar al vanaf en meestal zijn de casters het irritantst. Volgens mij werkt het ook alleen op humanoids (mijn broer liet geen andere beesten zien en ik heb de tooltip toen niet gelezen). 1 van de betere pull methodes :).
Link naar reactie
nog over dat mind control...kan ik zeer vervelend zijn als een priest je overneemt. ik stond op dat moment buiten bij BRS...daar heb je grote lava pit waar ik dus ingestuurd werd.. hopeloos toekijken hoe ik er heen liep, er in viel en doodging. vervolgens eind lopen met me geest...tot leven komen en weer dood gaan omdat ik niet op een veilige plek kon rezzen. ik heb niet in me combat log gekeken..maar ik gok dat het wel weer 10% schade was per keer dat ik dood ging :(
Link naar reactie
[quote:88c45ed7e2="TeH.SMooSH"]Casters zijn voor rogue juist voer ;-) en vs mages doen e ook niet zoveel. Maar voor warlocks.. tja wat kan je doen.. geen resist spells of dergelijke.. zit er nog een silence op warlock of niet?[/quote:88c45ed7e2]Hehe warlocks kunnen met de Felhunter bijna niet verliezen :D. Felhunter countert nl. de eerste spell en gooit de cooldown op 8sec op de gehele tree van die spell (frost/fire/arcane). Ik ben demonologist en mijn base res krijgt +60 van de fh op alles. Als je de fh probeert dood te maken wens ik je success, zijn base res is +200 to all :P. Ik heb menig mage geirriteerd op wsg. Sheep kan de fh er ook al afhalen en dan heb ik ook nog de trinket =) (fh kan gewoon melee blijven slaan en dat gaat uiteindelijk zijn dood worden incl de dots die ik erop los krijg).
Link naar reactie
[quote:56ab1df360="TeH.SMooSH"]Trinket werkt alleen op jezelf.. en volgens mij is sheep niet te dis spellen buiten om de trinket dan. tenzij jij dat zelf kan doen :)[/quote:56ab1df360]Felhunter heeft een dispel ability :). Die haalt sheep wel van mij af (als de mage sheep op de fh kan krijgen vind ik het knap. Het kan wel maar de res is 200...).
Link naar reactie
[quote:59647defe8="Red Dragon"]IK ben wel nieuwschierig hoe Rapier een Rogue aanpakt. En dan bedoel ik een Rogue die hij nog niet gezien heeft, dus die jou warlock plotseling stunned of ambushed.[/quote:59647defe8]Dan ga ik dood (heb eerst wel gezegd dat ik won maar ik zag hem idd en kon snel een dot erop zetten). Casters gaan over het algemeen wel dood aan een rogue vanwege al die stun en lock abilities (tenzij we ze zien aankomen). Een mage kan mij wel silencen maar die felhunter krijgen ze niet makkeljik dood (hij heeft die res van 200 to all!). Volgens mij is silence een magic debuff. Als dat zo is kan de felhunter die eraf krijgen. Probeer maar eens te duellen tegen een lock met felhunter. Je wint niet of heeeel moeilijk (dan is het overigens een slechte lock =)).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...