Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 6]


Aanbevolen berichten

[quote:57e38e0980="HardTrance"]Zijn er 4 pipelines (1 poort) bij jou kaart kapot?[/quote:57e38e0980] Geen idee... Kan je me uitleggen hoe ik dit te weten kan komen? Iig, krijg ik flinke artifacts als ik allebij de VS unlock in 3DMark 03. Ik heb nog niet geprobeerd een enkele te unlocken (dus dat ik 5VS heb). En als ik de andere Pipelines in Riva Tuner (dus Bit 02 ofzo) unlock krijg ik zelfs flikkeringen in windows, wat me niet al te best lijkt..
Link naar reactie
  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:b2f7e19e98="Vandread"]Bah 12 pipelines 6vertex max Ik wil 16 6! :P testmode: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=371521 Binnekort kaart van me maat ff ruilen, kijken of die wel 16/6 kan doen want dat scheelt aardig wat.[/quote:b2f7e19e98] tja dan moet je een GeForce 6800GT kopen,.... Man wees blij dat je voor maar 200 euro een 12/6 kaart hebt :)
Link naar reactie
Hehe, ik heb iig geluk gehad; Ben terug naar Paradigit gegaan met de kaart en hem geruild, en nu kan ik gewoon 16PP unlocken en 6VS :D Dit wordt echt een zeer goede score. Morgen of vandaag ga ik weer even 3D Marken en post ik een nieuwe score. Ik weet al wel dat zonder die overclock die ik eerst had en 16PP en 6VS ik 10300 punten haal 8) Dus ik schat zo'n 11000 punten :D [quote:20f32c9fec="HardTrance"]Zijn er 4 pipelines (1 poort) bij jou kaart kapot?[/quote:20f32c9fec] Ja, bij de vorige 6800LE die ik had wel.
Link naar reactie
Haha, ja een beetje wel ja... Ik wist ook niet precies wat ik moest gaan zeggen en lulde zomaar wat uit mn nek: 'de kaart geeft errors in windows' :D...en ze geloofden het :-? Toen vroegen ze nog of ik aan overclocken doe, zei ik nee, maar wel aan pipelines en VS openflikkeren. Zeiden ze oke... :lol: Ik vindt het allemaal prima hoor :)
Link naar reactie
Ik zit hier wat te spelen met een Leadtek A400LE TDH (6800LE) en heb 12 pipelines en 6 VS geactveerd zonder artifacts, als ik hier mee op mijn Socket 939 systeem wat benchmarkjes draai met de kaart op 350/800 valt het mij op dat score's hier in deze topic wat mager zijn. Ik heb niet eens mijn best gedaan om over te klokken en haal al 3900 met 3dmark '05 en 9100 met 3dmark '03 (67.03 drivers) Ik verwacht dus van de mensen met 12/6 en 16/6 versies van de 6800LE een wat hogere score hier!! jongens aan de slag! 8)
Link naar reactie
[quote:cc912a9414="Red Dragon"] Ik verwacht dus van de mensen met 12/6 en 16/6 versies van de 6800LE een wat hogere score hier!! jongens aan de slag! 8) [/quote:cc912a9414] Ik ben vooralsnog nog niet van plan om m'n AthlonnetjeXP in te ruilen voor een Athlon64, dus zo lang ik die top20's niet uitflikker, laat ik het lekker zo staan. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...