Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 6]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:777463617c="Safihre"] Overigens word er in de lijst soms PEG gebruikt en soms PCI-express, vandaar dat het niet ineens bij me op kwam :wink:[/quote:777463617c] Dat is inderdaad verwarrend, ik heb dit nu even aangepast. [quote:777463617c] Overigens heeft hij gelijk hoor RD :P http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=105 "Intel's answer to this? The Accelerated Graphics Port, also known by the elusive acronym AGP."[/quote:777463617c] Yups, geeft toch weer aan dat ik menselijk ben, ik maak ook fouten ;) Gelukkig stond het wel goed in het artikel over PCI-Express wat ik geschreven had.
Link naar reactie
nou.. op 275 mhz krijg je het niet zo gauw op 2-2-2-5 ofzo, daar is de oldskool Bh5/6 goed in, en die nieuwe serie van OCZ, die voltage extreme. Schijnen nieuwe winbond chips te zijn, zelfde uiterlijk vd chips, ook gespot op Twinmos en Kingston valueram, heeft al iemand 277Mhz 2-2-2-5 @ 3.7v gehaald met dat twinmos spul :o
Link naar reactie
Woensdag krijg ik 2x512MB OCZ PC3200 VX, ik kan dan kijken wat er beter werkt en kiezen welke ik hou, omdat ik grote bestelling heb geplaatst, vind ik toch erg aardig :wink: Dit zijn idd de nieuwe Winbond chips, heb met Oppainter gesproken en hij heeft het al op 270Mhz gedraait na 1 middag, zonder in te branden. Mooie van OCZ is dat er garantie op zit tot 3.6V Ben iig erg benieuwd naar hoe het zal draaien. Zo zie je maar weer hoe belangrijk de timings zijn op een A64 systeem.
Link naar reactie
Ben zelf ook aan het tweaken geslagen, maar de 20k wil net niet :( misschien AS5 op de core smeren en kijken wat het gekke ding doet.. kom nu tot 19.731 punten in 3dmark 2k1 http://service.futuremark.com/compare?2k1=8362434 AMD64 @ 2457Mhz R9700Pro @ 350/325 (als ik het goed heb) Ding is niet vooruit te branden, vergeleken met mn vorige, die bijna @ 9800XT speeds wou (400/360 iig)
Link naar reactie
[quote:afb6ff2582="CV"]Dan zou ik het idd niet doen. Ik heb hier nog niks opstaan, en heb is zitten testen. ACPI Multiprocessor geeft me bijna 600 punten meer boven de normale install. Scoor nu 31000 met alles standaard! :o[/quote:afb6ff2582]Weet je toveallig ook of dat ook effect heeft voor de andere 3DMarks ('03/'05)? Ik heb wel bech HD dus als het de moeite waard is :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...