Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 6]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

[quote:84ab162977="Louke19689"]dat is tenminste wat ik heb gedaan,piel er maar eens ff mee :wink:[/quote:84ab162977]Nou kep um gedaan, ga straks wel er weer ff mee aan de slag. Marre, wat heeft die patch nu eigelijk aangepast? Ik heb nog nooit van een of andere bescherming gehoord :-? PS: Louke, kun je mss hoofdletters gebruiken en een beetje meer op de gramatica letten? :wink: EDIT: @Louke, ik zit eens een beetje te kijken naar die compare url's... Het verschil is gewoon minder dan 1 fps per test :P :roll: Waar doen we toch al die moeite voor :D
Link naar reactie
[quote:853cb4af03="Louke19689"] Ik zal het wat in de gaten houden met de hoofdletters,maar wat is er mis met mijn gramatica?? :-?[/quote:853cb4af03]Wat dacht je van een spatie na de comma? :wink: Overigens ben ik aan de gang gedaan met rivatuner, alleen vind ik het wel een beetje tricky dat er geen fatsoenlijk "test" optie bij zit. Zo weet ik nog niet of hij het goed trekt. :-? Het heeft me dan ook niks opgeleverd, hij bevroor op 390/1090 al meteen in de 1e test :roll: [quote:853cb4af03="Louke19689"]1FPS??? tja, dat is de moeite eigenlijk niet waard, maar het blijft wel spannend zo!! :D[/quote:853cb4af03]En het blijft natuurlijk een sport :P
Link naar reactie
Ben nu net terug van vakantie, ga morgen mss weer wat proberen, kan iig zo 33k halen zonder verder over te klokken, door wat tweaks in windows toe te passen ( MPS Uniprocessor/Win2k) Verder heb ik nog een airco staan, CPU moet dan wel op 2900Mhz kunnen draaien en de kaart op 600/600, denk dat 34k niet moeilijk is. Ook heb ik nog waterkoeling liggen, maar dat is niet zo handig met deze Q-Tec voeding :-?
Link naar reactie
[quote:75dcd1b8e1="Red Dragon"][color=red:75dcd1b8e1]* Red Dragon ziet Safihre net onder een steen vandaan kruipen[/color:75dcd1b8e1][/quote:75dcd1b8e1][quote:75dcd1b8e1="NoepZor"]RD, mag ik jou ook onder de steen vandaan halen ?![/quote:75dcd1b8e1]Ik dacht al dat gezicht me bekend voor kwam! Het was alleen zo donker onder die steen! :P :lol: Overigens word er in de lijst soms PEG gebruikt en soms PCI-express, vandaar dat het niet ineens bij me op kwam :wink: Overigens heeft hij gelijk hoor RD :P http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=105 "Intel's answer to this? The Accelerated Graphics Port, also known by the elusive acronym AGP."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...