Ga naar inhoud

Ik stap snel weer over van wifi op alles bedraad.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:7f81b485d9="Steef435"][quote:7f81b485d9="f.ramaekers"] Beschrijving: Le Merceny Motel beschikt over moderne geluiddichte kamers met [b:7f81b485d9]gratis bedraad internet op slechts 5 minuten rijden van de autosnelweg A25. [/b:7f81b485d9][/quote:7f81b485d9] En hoe kom ik daar zonder online routeplanner?[/quote:7f81b485d9] Ehhh, hoe kan ik dat het beste beschrijven :roll: :roll: Oh ja, ga bijvoorbeeld naar een boekhandel. Vaak hebben ze daar een rek met daarop allemaal gevouwen vellen papier. Als je zo'n vel open vouwt, dan zie je allemaal lijntjes. Ergens staat er ook een soort van tabelletje met de kop "Legenda". Aan de hand daarvan kun je te weten komen wat al die lijntjes voorstellen. En.....oh, nu schiet me weer te binnen hoe je zo iets noemt......wegenkaart :wink: Truuk is nu alleen nog om de goede kaart te bemachtigen. :lol: Trouwens, ik zou wel eens willen zien wat er op straat gebeurt als het GPS systeem uit zou vallen (zonnevlammen ???). :lol: :D :lol: Naar mijn idee heeft nl een groot deel van de bestuurders die onderweg zijn in een voor hen vreemde omgeving (bv vakantieverkeer) geen notie van waar zij zich ongeveer op deze aardkloot voortbewegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...