Ga naar inhoud

Ik stap snel weer over van wifi op alles bedraad.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:94cbc7bae9="Eddy X"]Aj,Oej, jawadde. Heb dagelijks mijn laptop zo'n drie uur op mijn schoot, zit vlakbij een router, heb steeds mijn gsm in mijn broekzak, heb drie basisstations voor mobiele telefoon in gebruik. Mijn dochters zijn dus van de postbode ? :o 8) :lol:[/quote:94cbc7bae9] Als ze op jouw avatar lijken zijn ze zeker van jou :D :wink:
Link naar reactie
Een vreemde conclusie weer die in de schreeuwerige Telegraaf-kop van dit artikel staat. Het onderzoek toont nl. helemaal niets aan over de aanmaak van de zaadjes, alleen over de overlevingskansen in de vier uur nadat ze de "wijde (of nauwe) wereld" aan het ontdekken zijn. Dus wanneer je je vrouw wilt bezwangeren en je de zaadjes genoeg tijd wilt geven om het eitje te vinden, hoeft na de daad alleen de vrouw zich af te schermen van de WiFi signalen, als man kun je gewoon verder blijven internetten.
Link naar reactie
[quote:2afd68aa22="tomvdlee"][quote:2afd68aa22="Obi-wan-kenobi"]Een vreemde conclusie weer die in de schreeuwerige Telegraaf-kop van dit artikel staat. [/quote:2afd68aa22] Tja zo werkt het met de media tegenwoordig. Iets horen en het over de daken schreeuwen. Checken van feiten gebeurt later wel of helemaal nooit.[/quote:2afd68aa22] Nou ja, als je het artikel helemaal tot het einde leest wordt er best wel gerelativeerd: [quote:2afd68aa22]Moeten alle internetverslaafde mannen met een kinderwens zich nu zorgen maken over de kwaliteit van hun zaad? Welnee, reageert de directeur van de Society for Male Reproduction and Urology tegen persbureau Reuters. “Het gaat hier om een volledig kunstmatige setting. Uit wetenschappelijk oogpunt is het interessant, maar het heeft voor mensen geen enkele biologische relevantie.”[/quote:2afd68aa22] Maar de kop is toch minstens tamelijk dubieus.
Link naar reactie
[quote:9b7399a993]Dus wanneer je je vrouw wilt bezwangeren en je de zaadjes genoeg tijd wilt geven om het eitje te vinden, hoeft na de daad alleen de vrouw zich af te schermen van de WiFi signalen, als man kun je gewoon verder blijven internetten.[/quote:9b7399a993] Dus ten slotte het vrouwtje effe in de aluminium-folie wikkelen... :lol:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Zo vreemd is bedraad internet niet. Zo kwam ik onderstaande tegen van een hotel in Belgie. Je moet er 5 minuutjes voor rijden, maar dan heb je wel bedraad internet. :wink: Beschrijving: Le Merceny Motel beschikt over moderne geluiddichte kamers met [b:33c6ad3ee7]gratis bedraad internet op slechts 5 minuten rijden van de autosnelweg A25. [/b:33c6ad3ee7] http://www.orangesmile.com/booking/nl/boeken-belgie/nlhotel/bastogne-motel-non-definitif.htm
Link naar reactie
[quote:fa3b47dfda="Steef435"][quote:fa3b47dfda="f.ramaekers"] Beschrijving: Le Merceny Motel beschikt over moderne geluiddichte kamers met [b:fa3b47dfda]gratis bedraad internet op slechts 5 minuten rijden van de autosnelweg A25. [/b:fa3b47dfda][/quote:fa3b47dfda] En hoe kom ik daar zonder online routeplanner?[/quote:fa3b47dfda] Met een offline routeplanner :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...