Ga naar inhoud

Hoe komt computertotaal aan de hardware


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:76506156a0="arjant2"]ik denk dat je dan een onderscheid moet maken tussen duurzaamheid en overclocken. Daar zit een groot verschil in.[/quote:76506156a0] Ja dat weet ik, ik bedoel met duurzaamheid hoe de hardware het doet als het -20 graden is, of als er een auto over heen rijd :lol: [quote:76506156a0="kingtim"] Of krijgen jullie gewoon de spullen in ruil voor de min of meer gratis reclame?[/quote:76506156a0] En wat als het zooi is?
Link naar reactie
[quote:261e47033d="kingtim"]Ik ben ook wel benieuwd, je hebt bijv. ook tests van kasten, meestal wordt er dan gekeken hoe snel zo'n kast krassen krijgt. je kan dan lastig een gekraste kast terugsturen. Of krijgen jullie gewoon de spullen in ruil voor de min of meer gratis reclame?[/quote:261e47033d] Zoals eerder gemeld, hardware gaat terug na test. Er is dus geen ruil voor 'gratis' reclame. Als we iets kapot gaan maken vragen we eerst toestemming. Voor normaal gebruik niet natuurlijk. Krast er iets tijdens normaal gebruik, dan melden we dat in de test en gaat het product na de test gewoon terug.
Link naar reactie
[quote:60bb2b740c="koenie12345"]hoe weet zon bedrijf of ze je kunnen vertrouwen?[/quote:60bb2b740c] Door een normale relatie op te bouwen met contacten binnen de hardware wereld. Jij komt meteen met extremen en denkt verder niet na over consequenties of eerst even melden wat je van plan bent lijkt het... dan zal men je ook niet snel vertrouwens. Tevens is Computer!Totaal natuurlijk niet een websitje die wat reviews wil schrijven maar een gerenomeerd tijdschrift met vele abonneehouders.
Link naar reactie
[quote:662820437b="koenie12345"]hoe weet zon bedrijf of ze je kunnen vertrouwen? Laatste keer dat ik zo iets voor me site aanvroeg werd ik geblokkeerd van de site van het bedrijf :lol:[/quote:662820437b] Computer!Totaal is al jaren het grootste computermaandblad van Nederland. Als leveranciers ons niet kennen doen ze er niet toe. Ben je minder bekend, dan helpt het als je een kvk-nummer en een btw-nummer hebt. De producten worden je dan toegestuurd met recht van retour. Komen de spullen niet retour, dan stuurt de leverancier je een factuur. Heb je een slechte credit-check, dan krijg je waarschijnlijk niets toegestuurd. Je wil niet weten hoeveel grapjassen zeggen een 'website' te hebben en spullen aanvragen. Die komen nooit terug dus leveranciers zijn zeer selectief naar wie ze wat sturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...