Edison Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Goedenavond ik ben een nieuwe lid en heb een vraag ivm een storing en hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb een bosch wasmachine en krijg de kinderslot maar niet weg, De startknop drie tot vijf seconden ingedrukt houden heeft niks opgeleverd. hopelijk kan iemand mij hier helpen alvast bedankt edison Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Ik zou de handleiding maar eens doorlezen.☺️ Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Edison Geplaatst: 24 augustus Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus goedemorgen. bedankt. heb dit al zo vaak geprobeerd zonder resultaat, alleen 2x pieptoon en meer niet, sleuteltje nog aanwezig, andere oplossing misschien, resetten door stekker uit het stopcontact ook niet Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus 16 uren geleden, Edison zei: De startknop drie tot vijf seconden ingedrukt houden heeft niks opgeleverd. Dit zeg je in je vraag en dat is niet wat de gebruiksaanwijzing aangeeft. Bosch geeft zelf een aantal varianten buiten de methode die in de handleiding staat: https://www.bosch-home.nl/service/ondersteuning/wasmachine/sleutelsymbool-op-display Verder zou ik het ook niet weten. Misschien dat je de klantenservice van Bosch kunt bellen. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen