anoniem Geplaatst: 13 november 2007 Delen Geplaatst: 13 november 2007 Ik vroeg me af, hoe komt Computer!Totaal aan de spullen om (p)reviews over te schrijven... en hoe gaat dit in zijn werk... Stuurt de fabrikant het op, en krijgt het dan een paar dagen later weer teruggestuurd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Aanvragen bij leveranciers. Soms bellen leveranciers zelf op met iets interessants. Als we het willen testen wordt het opgestuurd en na de test + eventuele fotosessie worden ze weer opgehaald of sturen we ze terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 en wat als het kapot is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Dan is er iets mis met het product aangezien profesionals zelden tot nooit iets kapot maken? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 en duurzaamheidstests? Dan testen ze hoe hardware het doet onder zware omstandigheden... Dat overleeft niet alle hardware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 ik denk dat je dan een onderscheid moet maken tussen duurzaamheid en overclocken. Daar zit een groot verschil in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik ben ook wel benieuwd, je hebt bijv. ook tests van kasten, meestal wordt er dan gekeken hoe snel zo'n kast krassen krijgt. je kan dan lastig een gekraste kast terugsturen. Of krijgen jullie gewoon de spullen in ruil voor de min of meer gratis reclame? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 [quote:76506156a0="arjant2"]ik denk dat je dan een onderscheid moet maken tussen duurzaamheid en overclocken. Daar zit een groot verschil in.[/quote:76506156a0] Ja dat weet ik, ik bedoel met duurzaamheid hoe de hardware het doet als het -20 graden is, of als er een auto over heen rijd :lol: [quote:76506156a0="kingtim"] Of krijgen jullie gewoon de spullen in ruil voor de min of meer gratis reclame?[/quote:76506156a0] En wat als het zooi is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 [quote:261e47033d="kingtim"]Ik ben ook wel benieuwd, je hebt bijv. ook tests van kasten, meestal wordt er dan gekeken hoe snel zo'n kast krassen krijgt. je kan dan lastig een gekraste kast terugsturen. Of krijgen jullie gewoon de spullen in ruil voor de min of meer gratis reclame?[/quote:261e47033d] Zoals eerder gemeld, hardware gaat terug na test. Er is dus geen ruil voor 'gratis' reclame. Als we iets kapot gaan maken vragen we eerst toestemming. Voor normaal gebruik niet natuurlijk. Krast er iets tijdens normaal gebruik, dan melden we dat in de test en gaat het product na de test gewoon terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 hoe weet zon bedrijf of ze je kunnen vertrouwen? Laatste keer dat ik zo iets voor me site aanvroeg werd ik geblokkeerd van de site van het bedrijf :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 lijkt me ook dat ze bij CT! niet met auto's over hardware heen rijden :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 nee het is overdreven, maar ik las is in "een" tijdschrift een test waar ze cola over laptops lieten vallen, de laptops gingen invriezen etc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 bij hardware-info zijn ze met een auto over een laptop gereden hoor. Het scherm was wel overleden maar hij kon wel gewoon nog booten en op de harde schijf komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 [quote:60bb2b740c="koenie12345"]hoe weet zon bedrijf of ze je kunnen vertrouwen?[/quote:60bb2b740c] Door een normale relatie op te bouwen met contacten binnen de hardware wereld. Jij komt meteen met extremen en denkt verder niet na over consequenties of eerst even melden wat je van plan bent lijkt het... dan zal men je ook niet snel vertrouwens. Tevens is Computer!Totaal natuurlijk niet een websitje die wat reviews wil schrijven maar een gerenomeerd tijdschrift met vele abonneehouders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 [quote:662820437b="koenie12345"]hoe weet zon bedrijf of ze je kunnen vertrouwen? Laatste keer dat ik zo iets voor me site aanvroeg werd ik geblokkeerd van de site van het bedrijf :lol:[/quote:662820437b] Computer!Totaal is al jaren het grootste computermaandblad van Nederland. Als leveranciers ons niet kennen doen ze er niet toe. Ben je minder bekend, dan helpt het als je een kvk-nummer en een btw-nummer hebt. De producten worden je dan toegestuurd met recht van retour. Komen de spullen niet retour, dan stuurt de leverancier je een factuur. Heb je een slechte credit-check, dan krijg je waarschijnlijk niets toegestuurd. Je wil niet weten hoeveel grapjassen zeggen een 'website' te hebben en spullen aanvragen. Die komen nooit terug dus leveranciers zijn zeer selectief naar wie ze wat sturen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen