Ga naar inhoud

pinnacle DV 500 capture kaart conflict met W7 prof?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben sinds enkele maanden over op windows 7 professional maar het lukt me maar niet om de DV 500 kaart aan de gang te krijgen. Sterker nog de importeer knop van studio 15 ultimate werkt niet omdat de PC vastloopt / bevriest met als enige oplossing herstart. Kaart is in orde, levert geen problemen op volgens windows. Er staan geen waarschuwingen uitroep tekens bij hardware lijst, laatste stuur programma's. Ik raak uitgespit weet iemand raad? zijn er problemen met deze kaart en W7 prof of zie ik iets over het hoofd? Systeem: windows 7 prof, C:\ ssd crucial 256 Gb, data 2x WD green Caviar 640 Gb in raid 1, Videokaart GT 9600 1 Gb en 4 Gb intern geheugen, studio 15 ultimate
Link naar reactie
Hallo, ik ben er achter, via enkele forums, dat de architectuur van de DV kaart niet samengaat met de 64 bit windows 7 structuur. Nadat ik de kaart bij apparaatbeheer heb uitgeschakeld is de importeerknop weer beschikbaar en kan ik wel alle andere mogelijkheden benutten. Voor mijn video's te importeren een "U" constructie bedacht nl: Videorecorder aansluiten op scart dvd recorder videofilm op hardsisk dvd recorder opnemen met gewenste kwaliteit Harddisk film op DVD RW branden DVD RW laten "rippen" door pinnacle met de juiste kwaliteit. Allemaal bedankt voor de interesse, ik hoop dat iemand nog wat heeft aan het bovenstaande verhaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...