Ga naar inhoud

Vastlopers tijdens Avi converteren


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Tijdens het converteren van Avi`s naar vcd/svcd/dvd krijg ik elke keer een vastloper :evil: .Met zowel Nero Vision Express 3 als met meerdere converteer progamma`s (xilisoft/winavi etc.).Ik heb al van alles geprobeerd,en er staat ook geen spyware of iets dergelijks op mijn pc. Kan iemand mij misschien zeggen wat het wel kan zijn? Dit zit er in mijn pc: Amd Athlon XP 1800+ (kloksnelheid 1.53ghz) 640mb Ram Windows XP Professional+ServicePack II NVidia Geforce FX5600 Creative SB Live! Hauppage Win TV-FM kaart Benq dvd-r dw1620 Maxtor 160gb+Quantum 20gb(systeemschijf) Volgens mij moet dit voldoende zijn om Avi`s om te kunnen zetten,en te kunnen branden. Wie weet het antwoord hierop? Thanks :lol: [color=darkblue]
Link naar reactie
Hieperdepiep!!!! :D Ik heb inmiddels het probleem gevonden,wat de vastlopers veroorzaakte bij het converteren van AVI bestanden naar VCD/SVCD/DVD.Ik heb de temparatuur van mijn beide hd-schijven gecontroleerd,en bleken dus veel te warm te worden.Heb dus nu extra koelers aangeschaft,met het nodige resultaat.Het converteren gaat nu feilloos,zonder vastlopers!Kan nu met een gerust hard verder gaan met vdieo-bewerking.Hierbij wil ik Pceetje :lol: en Johnny321 :lol: hartelijk bedanken voor hun suggesties.... Thanks.... AlfredJodokusKwak :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...