Ga naar inhoud

Programmaatje voor bewerking en DVD menu's e.d.


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik zowel foto als video (AVI etc.) bestanden iig kan samenvoegen, met leuke overgangen. Daarnaast zou het erg leuk zijn om wat teksten en muziek toe te kunnen voegen. Nu kan dit geloof ik wel met Windows Movie Maker, echter zou ik het graag ook beschikbaar willen hebben op een DVD speler, waarbij ik ook menuutjes e.d. kan aanmaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vakantiefoto's en filmpjes en dat ik dan een DVD van 2004 wil maken, met een menu waarin ik de verschillende vakanties kan selecteren o.i.d. Liefst een alles in één programma, hoeft niet extreem veel mee te kunnen qau randapperatuur e.d., liefst wel redelijk makkelijk in gebruik (vergelijkbaar met moviemaker?). Het mag uiteraard wat kosten. Op internet een hoop te vinden uiteraard, maar het helpt wel als mensen die er vaker mee werken vertellen wat zij prettig vinden werken, vandaar :). Bij voorbaat mijn dank!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...