Ga naar inhoud

Foto's van vakantie op een cd branden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, Ik ben op vakantie geweest en nu wilde ik graag de foto's op een cd branden Met daar doorheen tekst die verspringt of door het beeld loopt. Verder zou ik de foto's ook willen laten verdwijnen als de volgende foto komt. Is dat mogelijk? Zijn daar programma's voor en zo ja waar kan ik die eventueel downloaden? Alvast bedankt Willem
Link naar reactie
Hoi, Als je windows XP hebt....zit er (geloof ik meestal) windows movie maker op.... Dit is een goed programma om de Foto's tot een video bestand te maken...(en evt met Text) .... Als je dit hebt gedaan heb je denk ik (een niet zo heel groot) WMV bestand..(d8 ik). Dan kan je Een brandprogramma gebruiken....aanrader is Nero :D.... Dan maak je een Video CD (VCD).....Dan kan je de CD (als je dvd speler VCD ondersteund) Hem afspelen op zowel Computer als DVD speler. Groeten mark
Link naar reactie
[url=http://www.photodex.com/products/proshowgold/]proshow gold[/url] 1 van de beste programma's Customize timing of any slide individually, down to .001 second Rearrange slides with drag-and-drop Add any number of slides to a show Choose from over 280 transition effects Real-time preview Integrated photo browser lets you add content to your show faster Add any number of sound tracks Control audio timing, fade in, fade out, and more Add multiple captions to each slide, set fonts, sizes, colors, shadows and more Add global show captions that appear on every slide, perfect for copyrights, filenames and more One-click audio sync automatically times your show to music Intuitive timing recorder lets you set slide times as you listen to your soundtrack Easily add blank slides for titles and credits Customize backgrounds with colors and images Include your own intro show to brand your shows
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...