Ga naar inhoud

error in virtualdubmod


anoniem

Aanbevolen berichten

als ik een film laad in virtualdubmod krijg ik bij sommige films de fout melding WARNING:NOTHING TO OUTPUT BFRAME DECODER LAG ik kan de film wel opslaan met een ondertiteling maar deze foutmelding komt dan ook in de niewe film te staan. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen. ik heb al geprobeerd om anderen video codecs te installeren maar dan gaat virtuldubmod crashen. b.v.d. Jan
Link naar reactie
[quote:387b92eab3="janph"]hoe doe ik dit in nero. ik zet de film om naar DVD bestanden, dan brand ik ze met nero[/quote:387b92eab3]] Nou, je hebt als eerst NERO nodig....(daar kan je zo aan komen :lol: ) Dan start je nero expres.... Dan doe je film toevoegen....Dan Filmbewerken ...haal je die eerste stukkies eruit...zodat je dat zwarte beeld niet hebt... Dan hoofdstukken aan maken als je dat wilt / handig vind .... Dan volgende/...Daar kan je ff een menu'tje aan maken.... Volgende....Dan kan je zien hoe hij wordt.... En dan kan je hem branden op DVD (of op map op de harde schrijf) Mocht hij halverwege vastlopen met het inlzen (dus als je de dvd toeveogt in het begin scherm van nero visioen expres) of tijdens het converteren naar DVD (dus tijdens het branden).... Dan heb je wat codecks nodig (Divx en Xvid zal het dan wel zijn... Deze kan je zo op google of waar dan ook vinden (gratis ) Hoop dat je er wat aan hebt... Groeten mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...