Ga naar inhoud

studio 9.3 hapert bij opnemen


Aanbevolen berichten

winxp home met sp2- pinnacle 9.3- tijdens opnemen van videorecorder naar pc krijg ik bij het wisselen van de scenes haperingen in het beeld- elke keer als er van scene wordt gewisseld op de videorecorder krijg je een soort van storing, op het laatste loopt dan ook het geluid niet synchroon meer. het is bij haast elke videoband. iemand een idee? hoe me aanbevolen ik gebruik moviebox van pinnacle.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Jan, ikheb een pentium 3.2mH- met 1024 intern en 1 aparte harde schijf vn 200G voor mijn video- het probleem moet de data overdracht zijn, dus ik ga van de week de kabels vervangen-testen met een andere moviebox- even met een S video kabel proberen- dat zou toch de oplossing moeten brengen zou je zeggen dank in ieder geval nico
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb een soortgelijk probleem (gehad?). Het gebeurde niet bij de harde overgangen die zonder spoelen van de band waren gemaakt maar wel als er na de opname even teruggespoelt was om te bekijken. De band stopt dan niet op exact dezelfde plaats waardoor er even een stukje "sneeuw" ontstaat. Hierdoor is er even geen (goed) sync signaal waardoor Studio in mijn geval stopte met het opnemen van geluid. Ik heb het nog niet getest maar ik hoop dat met 9.4.2 het probleem verholpen is. Wel heb ik Studio al geupdate. Ik gebruik overigens gewoon een capturekaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...