Ga naar inhoud

[PowerDirector] - Ander beeld, origineel geluid


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moet een reportage maken over een project bij ons op school. Ik heb een aantal interviews afgenomen, en zou graag hebben dat ik begin met het interview te tonen en daarna beelden van het project laat zien. Ik zou wel willen dat het geluid van het interview te horen is wanneer de beelden van het project te zien zijn. Kan dit met PowerDirector en indien ja, hoe?
Link naar reactie
kan wel, maar dan moet je eerst het geluid ff scheiden van de movie(interview) dit kan je o.a met tmpgenc of met virtualdubMod start virtualdubmod, open interview ga naar streams\streamlist. en save de wav.file start power director. laad interview , project en interview.wav in sleep [b:8d31363f66]interviev [/b:8d31363f66]( geluid +beeld) naar beneden ( naar de video timelime) sleep [b:8d31363f66]project [/b:8d31363f66]naar beneden ( achter interview) sleep [b:8d31363f66]interview.wav [/b:8d31363f66]naar beneden( naar de voice timelime) en verplaats hem onder de project movie whoppha :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...