Ga naar inhoud

Geanimeerd Filmpje


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Heeft iemand enig idee, hoe ik simpel een introfilmpje kan maken? Ik wil een geanimeerd filmpje voor mijn team creeeren. Zoiets als bijv: 20th Century Fox... Ook een goed voorbeeld van mijn bedoeling: Ik weet niet of jullie bekend zijn met de trailers van Star Wars, maar aan het einde, 'spat' letterlijk de titel van de film in beeld... (uit lichtflits overgaand naar de letters) Ik weet dat dit grotendeels gebeurd via programma's als 3D Studio Max etc. maar is er bij jullie weten geen simpeler programma? Die bijvoorbeeld al templates heeft waar je iets mee kunt? 8)
Link naar reactie
20th Century Fox... (dat lntro met die schijnwerpers) met mijn [b:74f5a178ff]eigen [/b:74f5a178ff]naam erin. en het orginele geluid erbij. teksten die uit mekaar donderen ( met explosie geluid enz.) smeltende en rokende teksten ik maak ze allemaal .. o.a met gebruik van verschillende 3d proggies als je er geen verstand van hebt, dan ben je er zeker maanden mee bezig :evil: lukt et niet dan maak ik er wel een voor je :wink:
Link naar reactie
In ieder geval alvast bedankt voor je reactie. Het ging mij in eerste instantie precies om wat jij eigenlijk omschreef. Eenmalig voor een dvd voor mijn vereniging zo'n 20th Century Fox logo met idd schijnwerpers (dat goudachtige logo), en dan eigen naam eronder etc.... (parodie van het origineel dan zegmaar) Ik ben zelf toch wel benieuwd naar hoe dit in zijn werk gaat, en wou dus toch a.u.b. vragen of jij mij kon vertellen met welke programma's jij dit doet. Alvast weer bedankt! :wink:
Link naar reactie
die templates zitten bijv. in Swish. (of eig meer voorbeelden) redelijk eenvoudig programma en voor trail te downloaden. Ik weet echter niet of je zo'n .fla file (of .htm of .? (avi dacht ik of was dat alleen in Flash??) ook kunt plaatsen in een groter filmbestand. Maar als losse intro maker werkt het perfect! Windows mediamaker heeft ook wat mogelijkheden voor intro en aftiteling maar errug beperkt.
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties :wink: Ik heb zowel een demo van Ulead Cool 3D als SwichMax bekeken, en vond helaas niet echt iets wat ik bedoelde :cry: Bijvoorbeeld de 20th Century Fox templates in Ulead Cool 3D (en een stel andere gave) zitten alleen in de volledige versie. SwishMax is volgens mij precies hetzelfde als Macromedia Flash? 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...