Ga naar inhoud

Eigen dvd maken met menu's van originele dvd


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil geen avi converteren, maar vob-files van verschillende originele dvd's en die wil ik op 1 dvd zetten. Alles lukt maar als ik op preview klik zijn er geen ondertitels... Het kan zijn dat als ik het brand op dvd dat die er toch bijzijn maar dat weet ik dus niet... ps. Ik heb weinig dvd-rw's (die staan allemaal vol).
Link naar reactie
De ondertitels zitten wel als een soort 'glazen-ruit' voor de film geplakt, maar om die te activeren, moet het IFO file (met de gegevens van weergave, kleur etc.) aanwezig zijn. Je geeft zelf al aan dat je gewoon willekeurig wat losse VOB files van dvd's bij elkaar plukt. Wat JIJ moet doen, is OF de vob files afzonderlijk opnieuw AUTHOREN (vob naar mpeg en ac3, mpeg, ac3 en srt naar VOB), of opnieuw IFOfiles per VOBfile aanmaken via IFOedit. Suc6
Link naar reactie
ik heb authoring gedaan met shrink en de maintitels eruit gehaald. Ik heb gecontroleerd en er is in de iso-image van shrink de ifofiles die dezelfde naam hebben als het desbetreffende vob-file. De image die ik gemaakt heb met shrink heeft ondertiteling. Is het misschien mogelijk om het orignele ifofile te kopiëren in de image die ik heb gemaakt met nervisionexpress? Of moet ik dat "authoren" nog anders doen zoals jij me hebt gezegd compyboy...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...